خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان مطرح کرد:

توزیع یک وعده غذای گرم در روز برای کودکان مناطق محروم و روستا مهدهای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۹

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روز برای کودکان مناطق محروم و روستا مهد‌ها باعثبهبود وضعیت رشد و کاهش سوء تغذیه در کودکان می‌شود.

ایلنا: ۲ هزار و ۸۷۶ نفر از کودکان مناطق محروم و روستا مهدهای استان اصفهان، روزانه از یک وعده غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان بابیان اینکه تغذیه سالم برای کودکان، جسمی سالم را برای آن‌ها به همراه دارد و جامعه در آینده افرادی سالم خواهد داشت، اظهارداشت: امیدواریم که با اجرای این طرح در راستای بهبود تغذیه کودکان، افزایش آگاهی والدین در ارتباط با تغذیه صحیح کودکان و آشنایی کودکان در مورد آداب غذا خوردن گامی موثر در جامعه برداشته شود.
محمود محمدزاده ادامه داد: اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روز برای کودکان مناطق محروم و روستا مهد‌ها باعثبهبود وضعیت رشد و کاهش سوء تغذیه در کودکان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرانه ۱۳۰ وعده غذایی در یک سال، نزدیک به ۴ میلیارد ریال است، افزود: اجرای این طرح از سال ۸۶ تاکنون در ۱۳ شهرستان استان اصفهان اجرا می‌شود و اکنون ۲ هزار و ۸۷۶ کودک در ۸۶ روستا مهد از این طرح بهره می‌برند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هدف از اجرای این طرح را ارتقا و بهبود شاخص‌های رشد کودکان و پیشگیری از عوارض سوء تغذیه در کودکان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز