خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

واگن‌های مترو اصفهان ظرف ۲۴ روز آینده به بندرعباس می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۱

یک رام شامل ۵ واگن از طرف کشور چین برای بارگیری بر روی کشتی رزرو شده است و پیش بینی می‌شود ظرف ۲۴ روز آینده به بندرعباس برسد.

ایلنا: شهردار اصفهان در حاشیه سفر یک روزه معاون عمرانی وزارت کشور به اصفهان؛ با اشاره به اینکه قرار است اعتباری معادل ۳.۷ میلیارد دلار برای کل قطارشهری ۵ کلانشهر اختصاص یابد، اظهار داشت: یک رام شامل ۵ واگن از طرف کشور چین برای بارگیری بر روی کشتی رزرو شده است و پیش بینی می‌شود ظرف ۲۴ روز آینده به بندرعباس برسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد گفت: برای مرحله اول خط یک مترو، یک رام شامل ۵ واگن از طرف کشور چین برای بارگیری بر روی کشتی رزرو شده است.
وی افزود: بعد از ورود واگن‌ها تست و آزمایش و خطاهای آن عیب یابی می‌شود و رام‌های بعدی واگن‌ها برای کل مسیر خط یک به فاصله هر ۴ ماه به اصفهان می‌رسد.
شهردار اصفهان با بیان اینکه قرار است معادل ۳.۷ میلیارد دلار برای کل قطارشهری ۵ کلانشهر اختصاص یابد، تصریح کرد: کوشش دولت بر این است که پشتوانه مالی قطارشهری ۵ کلانشهر را فراهم کند تا حرکت‌های بعدی با قوت بیشتری در شهرداری‌ها دنبال شود.
سقائیان‌نژاد اظهار داشت: به شرط رسیدن واگن‌ها ظرف یکماه آینده می‌توانیم بگوییم انشاء الله امسال مرحله اول را راه اندازی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز