خبرگزاری کار ایران

در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صورت گرفت:

طرح غنی‌سازی فعالیت‌های یاددهی – یادگیری روزهای پنجشنبه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۲

تعداد ۶۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع ششم ابتدایی درسه گروه آموزشی در مرکز شهید بهشتی شامل انرژی خورشیدی، برق خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو تقسیم بندی شدند و طی یک دوره آموزشی دو ساعته مهارت‌های لازم را بصورت عملی فرا گرفتند.

ایلنا: در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل و سازمان آموزش و پرورش استان طرح غنی سازی فعالیت‌های یاددهی – یادگیری روزهای پنجشنبه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در آیین افتتاح این طرح که مدیر کل، معاونین، ‌ رئیس و کار‌شناسان آموزش اداره کل و معاون پژوهش، رئیس ناحیه سه و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: تعداد ۶۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع ششم ابتدایی درسه گروه آموزشی در مرکز شهید بهشتی شامل انرژی خورشیدی، برق خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو تقسیم بندی شدند و طی یک دوره آموزشی دو ساعته مهارت‌های لازم را بصورت عملی فرا گرفتند.
ابوطالب جلالی، با اشاره به فراگیری آموزشهای تئوریک در گذشته بدون امکانات آموزش عملی اظهار داشت: با اجرای این طرح دانش آموزان از مقطع ابتدایی با آموزش‌های مهارتی و عملی در رشته‌های مختلف آشنا شده و فرهنگ مهارت آموزی از‌‌ همان سنین کودکی گسترش می‌یابد.
وی در ادامه از خانواده‌های دانش آموزان نیز برای بازدید از کارگاه‌های آموزشی و اجرای طرح فوق دعوت کرد.
لازم به ذکر است این طرح مورد استقبال بسیار زیاد دانش آموزان حاضر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز