خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فولاد مبارکه تاکید کرد:

افزایش تولید و تسریع در اجرای توسعه‌ها مهمترین هدف فولاد مبارکه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۵

کمیته راهبری شرکت فولاد مبارکه به عنوان بالا‌ترین مرجع تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب، همفکری و اتخاذ تصمیمات مناسب درجهت پیشرفت فعالیت‌‌های فولاد مبارکه اصفهان پیش از پیش تلاش نماییم.

ایلنا: مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان با تاکید بر افزایش تولید، تامین و تدارک به موقع و تسریع در اجرای طرحهای توسعه گفت: کمیته راهبری شرکت فولاد مبارکه به عنوان بالا‌ترین مرجع تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب، همفکری و اتخاذ تصمیمات مناسب درجهت پیشرفت فعالیت‌‌های فولاد مبارکه اصفهان پیش از پیش تلاش نماییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان بهرام سبحانی، افزود: وضعیت فعلی شرکت به گونه‌ای است که دربحثکلان قضیه می‌بایستی مسایل و مشکلات فراوان این صنعت را با برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تصمیمات درست مرتفع نمود و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه وپیشرفت روزافزون این شرکت معظم که بزرگ‌ترین تولید کننده فولادخاورمیانه است تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی بااشاره به طرحهای توسعه فولادمبارکه گفت: از دو زاویه بایستی به طرح‌های توسعه فولاد نگاه کرد، ابتدا طرحهای تعریف شده و در حال اجرا و پیشرفت‌هایی که داشته است، لذا این طرح‌ها بایستی با شتاب و سرعت بیشتری دنبال و هرچه سریع‌تر مورد بهره برداری قرار گیرد و همه تلاش مدیریت فولادمبارکه این است که با برطرف کردن موانع موجود در زمان پیش بینی شده مورد بهره‌برداری قرار گیرند و در این راستا همه همکاران بایستی مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: درنگاه بعدی بایستی به اجرای طرحهای توسعه جدید برای رسیدن به ظرفیت‌های بیشتر افزایش سهم فولادمبارکه اصفهان در تولید فولاد جهان اقدام نمود که در این راستا بایستی با برنامه ریزی دقیق، منسجم و اصولی نسبت به اجرای طرحهای مورد نظر در داخل کشور و یا حتی خارج از کشور اقدام نمود.

سبحانی؛ تصریح کرد: متاسفانه تا کنون توسعه نامتوازنی در صنعت فولادکشور ایجاد شده است به طوریکه در حال حاضر ظرفیت ۳۰ میلیون تن نورد در اقصی نقاط کشور ایجاد شده بدون اینکه برای تامین مواد اولیه آن فکری شده باشد. در این راستا فولادمبارکه باید به سمتی حرکت نماید که بیشترین و مهم‌ترین بازدهی را برای شرکت داشته باشد و این مسیر محقق نخواهد شد مگر با همکاری، صمیمیت و همدلی همه کارکنان شریف فولادمبارکه اصفهان که برای حضور در قله‌های افتخار جهانی تلاش چشمگیری خواهند داشت.

وی افزود: مهم‌ترین چالش فراروی فولاد مبارکه تامین مواد اولیه می‌باشد که بایستی با برنامه ریزی مناسب، نسبت به تامین مواد اولیه از قبیل سرمایه گذاری در معادن کشور اقدام نمود.

وی اظهار داشت: قطعا برای تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز از سایر کشور‌ها باید از دفا‌تر موجود شرکت در خارج از کشور بخوبی استفاده کرد و از این طریق با تسهیل در امور مربوطه نسبت به تامین اقلام مورد نیاز فولاد مبارکه اصفهان اقدام نمود.

مدیرعامل فولادمبارکه در ادامه با اشاره به نیروی انسانی ماهر و باتجربه موجود در فولاد مبارکه اصفهان گفت: مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان نیروی انسانی شرکت می‌باشد که امید است با تلاش مضاعف و همدلی و همکاری هرچه بیشتر بتوانم درراستای تحقق اهداف و برنامه ریزی مربوط اقدام نماییم.

سبحانی همچنین به بهبود مستمر فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: با بهبود روش‌های مدیریتی و افزایش بهره وری بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری در صنعت فولاد کشور و تولید اقتصادی دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز