خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با مدال آوران مسابقات ملی مهارت تاکید کرد:

نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند تخصص‌های فکری و عملی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۱

نظام جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت به تخصص های فکری و مهارت های عملی و فنی و حرفه ای نیازمند است.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار مدیر کل، معاونان، مدیران و برگزیدگان و مدال آوران مسابقات ملی مهارت که موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شده بودند از تلاش و کوشش و عزم جوانانی که افتخار آفریدند تجلیل کرد و این موفقیت را نشانه بالندگی و پشتکار جوانان این مرز و بوم و بالاخص استان اصفهان دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور تصریح کرد: قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران هم نیازمند تخصص‌های فکری است که بیشتر در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها انجام می‌شود و هم مهارت‌های عملی و فنی و حرفه‌ای که توسط بخش‌های دولتی و خصوصی بالاخص سازمان فنی و حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

وی یادآور شد: عمده بیکاران جامعه ما از گروه اول هستند و لی دانش آموختگان و کار آموختگان فنی و حرفه‌ای عملکرد خوبی داشتند و حتی در سطح بین المللی هم مقام‌های خوبی کسب کردند.

زرگرپور تصریح کرد: امروز همه ما مؤظفیم در مسیری حرکت کنیم که استان اصفهان به رتبه اول خود به عنوان استان تراز اول دست یابد و شما خوشبختانه توانستید در کسب مدال‌ها استان را در تراز اول مسابقات ملی مهارت مطرح کنید اما نبایستی به این مرحله قانع شوید بلکه بایستی این قله‌های افتخار را قدم به قدم طی کرده و با عزم و اراده و توکل بر خدا به سمت کسب رتبه‌های بین المللی حرکت کنید.

در پایان این دیدار استاندار از تعداد ۲۲ نفر از جوانان مدال آور که شامل ۵ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۳ برنز و ۹ دیپلم افتخار بود تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز