خبرگزاری کار ایران

در ۷۲ساعت گذشته در اصفهان رخ داد:

۱۷مصدوم بر اثرحوادثرانندگی در جاده‌های شهرستان شهرضا، خمینی شهر و اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۹

در ۷۲ساعت گذشته، ۱۷ نفربر اثرحوادثرانندگی در جاده‌های شهرستان شهرضا، خمینی شهر و اردستان توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

ایلنا: رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد ۳حادثه رانندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: ساعت ۱۱:۵۰ روز چهار‌شنبه۶آذرماه سال جاری طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان شهرضا اعلام شد دو خودروی پراید و پژوRD در محورسمیرم - شهرضا با هم برخورد کردند که حال جسمی هر پنج نفر از سرنشینان وخیم گزارش گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، مهرزاد آرتنگ افزود: پس از دریافت گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵، به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع(شهرضا منتقل نمودند.

وی با اشاره به حادثه ای در روزگذشته گفت: حدود ساعت ۱۹:۴۴روز جمعه ۸ آذرماه، طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان خمینی شهر اعلام شد دو دستگاه خودروی پرایدو وانت نیسان دربلوارالغدیر این شهرستان با هم برخورد کردند که حال جسمی هر پنج نفر از سرنشینان وخیم گزارش گردید.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش دوواحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی شامل: آتل بندی - جلوگیری از خونریزی و سرم تراپی به بیمارستان شهیداشرفی خمینی شهر منتقل نمودند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن بیان حادثه ای دیگر در همان روز افزود: ساعت ۲۱:۳۳همان روز طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان اردستان اعلام شد، دو خودروی اتوبوس وتریلی در ۸کیلومتری محور اردستان - نایین با هم برخورد کرده که حال سرنشینان دو خودرو وخیم گزارش شد.

آرتنگ اظهارداشت: پس از اعلام گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵به محل حادثه اعزام و تکنسین های فوریت های پزشکی ۷ نفر مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهیدبهشتی اردستان منتقل نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز