خبرگزاری کار ایران

مدیر حوادثو فوریت های پزشکی اصفهان خبر داد:

مسمومیت ۷ نفر با گاز منوکسید کربن

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۴

۷نفر در اصفهان براثراستنشاق گاز منوکسید کربن CO مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

ایلنا: مدیر حوادثو فوریت های پزشکی اصفهان در مورد ۳حادثه مسمویت با منوکسید کربن گفت: در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۲ نفر در منزلی واقع در فلکه پردیس دچار گاز گرفتگی شده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غفور راستین ادامه داد: بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و ۲نفرمصدوم را که بر اثر بی احتیاطی در نصب بخاری داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از هوشیاری کامل به بیمارستان حضرت عسکریه(ع) انتقال دادند.
وی افزود: در تماسی دیگر به اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که ۱ نفر در خودرویی واقع در میدان میوه وتره بار دچار بیهوشی و کاهش سطح هوشیاری شده است کارشناسان اورژانس مصدوم را که به علت روشن کردن پیک نیک داخل ماشین دچار مسمومیت با گاز CO شده بود به بیمارستان حضرت عسکریه(ع) انتقال دادند.
راستین افزود: همچنین درگزارش دیگری به اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان خمینی شهر اعلام شد که۴ نفر درمنزلی واقع خیابان ارغوان این شهرستان دچار بیهوشی و کاهش سطح هوشیاری شده اند، سریعاً دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدندو مصدومان را که به علت نصب غیراستاندارد آبگرمکن دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را به بیمارستان شهیداشرفی خمینی شهر منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز