خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در فولاد مبارکه محقق شد:

۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرفه جویی اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۳

این طرح از سوی مهندسین بسیجی بدون هیچ توقعی در اختیار مسئولین فولاد مبارکه اصفهان قرار گرفته و اگر این طرح از سوی دانشگاهی یا فردی ارائه می‌شد حداقل یک میلیارد تومان هزینه در برداشت.

ایلنا: بسیج کارگری شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری توانسته است با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه‌ها، و تشکیل تیم‌های حلقه‌های صالحین در چرخهٔ تولید ۱۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درشرکت فولاد مبارکه صرفه جویی اقتصادی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان(عج) در این زمینه ادامه داد: این طرح از سوی مهندسین بسیجی بدون هیچ توقعی در اختیار مسئولین فولاد مبارکه اصفهان قرار گرفته و اگر این طرح از سوی دانشگاهی یا فردی ارائه می‌شد حداقل یک میلیارد تومان هزینه در برداشت.
سروان پاسدار سعید قربانی ادامه داد: مهم‌ترین هدف بسیج کارگری، اسلامی کردن محیط کار و صنعت و ارتباط اسلامی بین کارفرما و کارگراست و بسیج یعنی ایثار و از خود گذشتگی و مهم‌ترین ویژگی بسیجیان داشتن بصیرت و ولایت مداری است.
وی در خصوص اهداف بسیج کارگری در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این سازمان با هدف کمک به افزایش تولید و بهره وری، صرفه جویی در هزینه‌ها، وجدان کاری، تیم‌هایی را در قالب حلقه‌های صالحین تشکیل داده و توانسته در چرخهٔ تولید ۱۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در فولاد مبارکه صرفه جویی اقتصادی داشته باشد.
قربانی ادامه داد: این طرح از سوی مهندسین بسیجی بدون هیچ توقعی در اختیار مسئولین فولاد مبارکه اصفهان قرار گرفته و اگر این طرح از سوی دانشگاهی یا فردی ارائه می‌شد حداقل یک میلیارد تومان هزینه در برداشت.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دستگاههای تست برقگیر فشار قوی متحرک، منحصر به کشورهای انگلیس و آمریکا است اما مهندسین بسیجی ما توانستند مشابه آن را اختراع و گواهی ثبت اختراع دریافت کنند و اکنون کل مسئولین ادارات برق سراسر کشور برای تهیه آن به نیروگاه برق اصفهان مراجعه می‌کنند.
وی مهم‌ترین اهداف بسیج کارگری را اسلامی کردن محیط کار و صنعت و ارتباط اسلامی بین کارفرما و کارگر دانست و گفت: این سازمان آمادگی دارد از توان بالای بسیجیان کارگر و نخبه به منظور کمک به پیشرفت و اقتصاد کشور با نهادهای مختلف همکاری نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز