خبرگزاری کار ایران

مهلت ۲۰ روزه برای ارسال آثاربه جشنواره ملی حسنات؛

ارسال آثار هنرمندان ۳۶ شهر و ۲۰ استان کشور برای جشنواره چهارم حسنات

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۹

از زمان اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تاکنون هنرمندان ۲۰ استان و ۳۶ شهر کشور آثار خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

ایلنا: از زمان اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تاکنون هنرمندان ۲۰ استان و ۳۶ شهر کشور آثار خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان فراخوان عمومی چهارمین دور از این جشنواره از۲۳ مهر ماه اعلام شده است و تاکنون هنرمندان زیادی از نقاط مختلف کشور نسبت به ثبت‌نام آثار خود در این جشنواره اقدام کرده‌اند. بنا براعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در این بازه زمانی تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر در سامانه ثبت‌نامی جشنواره ملی فیلم حسنات ثبت شده است.
حضور هنرمندانی از ۲۰ استان و ۳۶ شهر کشور در این جشنواره با توجه به مدت زمان باقی مانده در نوع خود جالب توجه است به طوریکه تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر از آثار ثبت شده در سامانه ثبت‌نام آثار این جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
گفتنی که آثار ارسال شده به این دبیرخانه شامل ۹۰ اثر داستانی، ۳۳ مستند و ۶۲ فیلم‌نامه است که در این میان استان تهران در بخش ارسال آثار داستانی و مستند و استان اصفهان در خصوص ارسال فیلم نامه هم‌چنان پیشتاز دیگر استان‌های کشور هستند.
لازم به ذکر است در بین آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، هنرمندانی از شهرهای زارچ، سرو آباد و روستای می‌رآباد از توابع ثلاثباباجانی از استان کرمانشاه نیز نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره اقدام کردند.
حضور فعال مراکز انجمن سینماگران جوان، سازمان سینمای سوره و حوزه‌های هنری سراسر کشور برای ارسال آثار در این دور از جشنواره چشمگیر است.
این جشنواره در سال جاری در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه تا اول دی ماه پذیرای آثار علاقمندان به این عرصه است.
چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز