خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان:

در استان تراز اول، حجاب و عفاف نیز باید تراز اول باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۲

وضعیت حجاب و عفاف در استان اصفهان باید در شأن این استان بوده و تراز اول باشد.

ایلنا: استاندار اصفهان در نشست شورای عالی سیاست گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان، که در دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و با حضور ایشان تشکیل شد، بر ضرورت تناسب وضعیت عفاف و حجاب با آیین اسلام تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، رسول زگرپور افزود: در بعد وظایف حکومتی، بعد از انقلاب اسلامی طرح های زیادی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده که متأسفانه نتیجه مطلوب از آن حصول نشده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه سه دیدگاه که یکی فقط تمرکز بر کارهای اجرایی دارد، دیگری فقط کارهای فرهنگی را مؤثر میداند و سومی که کار اجرایی و فرهنگی را در کنار هم تأثیرگذار می داند، وجود دارد.

زرگرپور تأکید کرد: باید طرحی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تهیه شود که هم فرهنگی و اجرایی باشد و هم جامعیت داشته باشد.

وی اضافه کرد: در صورت وجود چنین طرحی؛ آمادگی کامل برای اجرای آن داریم، چرا که ساده ترین بخش در خصوص حجاب و عفاف اجرای آن در مورد کارمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز