خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر برنامه ریزی و تعمیرات انرژی و سیالات فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد:

بومی سازی یاتاقان های توربو ژنراتور واحد بخار در نیروگاه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۵

بومی سازی یاتاقان های توربو ژنراتور واحد بخار در نیروگاه شرکت فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر صرفه جویی ۸/۶ میلیارد ریالی، انحصار ساخت این یاتاقان‌ها را از شرکت های آمریکایی و اروپایی گرفت.

ایلنا: بومی سازی یاتاقان‌های توربو ژنراتور واحد بخار در نیروگاه شرکت فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر صرفه جویی ۸/۶ میلیارد ریالی، انحصار ساخت این یاتاقان‌ها را از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس دفتر برنامه ریزی و کنترل نگهداری و تعمیرات انرژی و سیالات با اعلام این خبر گفت: بومی سازی یاتاقان‌های توربو ژنراتور واحد بخار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ساخت این تجهیزات به تخصص خاص و منحصر به فردی نیاز دارد.
محمود سیدمعلمی افزود: پس از مدت‌ها پیگیری و بررسی کار‌شناسی با تهیه نقشه و تدوین دفترچه فنی این یاتاقان‌ها، با توجه به تحریم‌های موجود و بر اساس پیروی از سیاست‌های مدیریت شرکت مبنی بر بومی سازی تجهیزات، کار ساخت این یاتاقان‌ها به متخصصان ایرانی واگذار شد.
وی تصریح کرد: این یاتاقان‌ها در مدت زمان شش ماه توسط شرکت پارس ژنراتور ساخته و با توجه به ساعت کارکرد واحد بخار نیروگاه شرکت فولاد مبارکه و حساسیت این یاتاقان‌ها انواع تست‌های غیر مخرب با موفقیت کامل بر روی آن‌ها انجام شد.
سید معلمی افزود: جلوگیری از خروج ارز به مقدار ۲۲۸ هزار دلار، ایجاد خودباوری در متخصصان داخلی، اشتغال زایی، ایجاد اطمینان در صنایع بزرگ از کیفیت محصولات ایرانی، عدم نیاز به انبارداری در حجم زیاد و جلوگیری از خواب سرمایه و ایجاد خودباوری در صنعتگران داخلی برای ساخت قطعات خاص با تکنولوژی بالا از جمله مزایای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز