خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

برنامه های گردشگری به صورت بلند مدت و زیربنایی تحقق خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۱۳

نگاه مدیریت استان اصفهان به مقوله گردشگری، نگاهی بلند مدت و زیربنایی است.

ایلنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با اصلاح رویه‌ها به صورت کار‌شناسی خروجی کارگروه گردشگری تقویت خواهد شد و برنامه‌های گردشگری به صورت بلند مدت و زیربنایی تحقق خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در سومین جلسه کارگروه تخصصی میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: نگاه مدیریت استان به مقوله گردشگری، نگاهی بلند مدت و زیربنایی است.

محمدعلی طرفه خواستار شد: در اولین جلسه با حضور منتخبین کارگروه و مسئولین مربوطه، مشکلات گردشگری استان مطرح و در خصوص برطرف شدن آن تصمیم گیری شود.

رئیس کارگروه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم بررسی کار‌شناسی مسائل پیش از طرح موضوع در صحن کارگروه تأکید کرد و افزود: کمیته‌های زیرمجموعه برنامه اجرایی خود را برای طرح در کارگروه تنظیم و ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: طرح موارد غیر ضروری در روند رسیدگی به طرح‌های گردشگری اخلال ایجاد می‌نماید.

محمدعلی طرفه خاطر نشان کرد: باید سیر بررسی طرح‌ها دقیق، کار‌شناسانه و مبتنی بر قوانین مربوطه باشد تا در زمان رسیدگی و تصویب هیچ مانعی برای تحقق طرح‌ها وجود نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز