خبرگزاری کار ایران

مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

مسمومیت ۵ شهروند اصفهانی با گاز منوکسید کربن

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۰

۵ شهروند اصفهانی بر اثر بی احتیاطی در کنترل دودکش بخاری و انتشار گاز منوکسید کربن در داخل منزل، مسموم و راهی بیمارستان شدند.

ایلنا: ۵ شهروند اصفهانی بر اثر بی‌احتیاطی در کنترل دودکش بخاری و انتشار گاز منوکسید کربن در داخل منزل، مسموم و راهی بیمارستان شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بر اساس گزارش روابط عمومی مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان، طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد که سه نفر از اعضای یک خانواده ساکن در بلوار کشاورز، دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.
مصدومان که مردی ۳۹ ساله، خانمی ۲۶ ساله و پسربچه‌ای ۸ ساله بودند بر اثر عدم نصب صحیح دودکش بخاری دچار مسمویت با منوکسید کربن شده بودند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل شدند.
در این گزارش آمده است: در تماسی دیگر با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد که یک مرد ۹۰ ساله و یک زن ۴۲ ساله در منزلی واقع در منطقه خانه اصفهان دچار مسمومیت با CO شده‌اند، لذا بلافاصله یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در محل حاضر و مصدومان را که بر اثر بی‌احتیاطی در نصب دودکش بخاری دچار مسمویت با منوکسید کربن شده بودند را به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز