خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

نجات مسافران در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران _ شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۴۹

براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران _ شیراز که در حوالی شهرستان شهرضای استان اصفهان رخ داد تنها دو نفر مصدوم شدند و بقیه مسافران نیز از این حادثه جان سالم به در بردند.

ایلنا: «مصطفی صادقیان»، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا با ۴۰ مسافر در حوالی شهرستان شهرضا دچار واژگونی شد که این حادثه خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی در بر نداشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا و ماموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی بلافاصله در صحنه حاضر و به بررسی و امداد رسانی به مسافران پرداختند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این حادثه دو نفر از مسافران به صورت سطحی دچار مصدومیت شدند که به کمک نیروهای امدادی عملیات امداد و نجات بر روی آنان انجام شد و حال عمومی آن‌ها رضایت بخش گزارش شده است.

صادقیان، علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو توسط راننده خودرو و بی‌احتیاطی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان و تصریح کرد: با توجه به بارش باران که از شب گذشته در راه‌های استان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد اکثر جاده‌های استان لغزنده بوده و رانندگان باید با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز