خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

استخراج آمار دقیق و به موقع، راهگشای مدیران در بهبود فضای کسب و کار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۲

رسول زرگرپور گفت: استخراج آمار دقیق، صحیح و به موقع می تواند مسئولین را در بهبود فضای کسب و کار یاری کند.

ایلنا: رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکارهای بهبود فضای کسب و کار در استان و با حضور معاونین استاندار و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری در ساختمان شماره ۲ استانداری برگزار شد، بر لزوم استخراج و ارائه آمارهای دقیق، صحیح و به موقع تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان همچنین آنالیز آمار‌ها را به منظور دسترسی به طرح‌های علمی جهت استفاده مسئولین در بهبود فضای کسب و کار ضروری عنوان کرد.

رسول زرگرپور بر لزوم تشکیل جلسات مستمر در حوزهٔ معاونت برنامه ریزی به منظور بحثو بررسی موضوعات قابل تبدیل به طرح تاکید کرد و افزود: این طرح‌ها باید با توجه به شرایط موجود به پروژه‌ها تبدیل شوند و در صورت لزوم جهت تصویب به مراجع بالادستی و حتی هیأت دولت ارائه شوند.

وی با بیان اینکه شرایط موجود فضای کسب و کار، ایده آل و در شأن مردم نیست، تصریح کرد: باید با ارائه طرح‌های علمی، دقیق و همچنین استفاده از بخش خصوصی، شرایط را به سمت بهبود فضای کسب و کار پیش ببریم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه علیرضا همدانیان معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران کل آن حوزه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و شرح وظایف حوزه کاری خود و کارگروه‌های زیر مجموعه این حوزه ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز