خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با برگزاری جشنواره حسنات تاکید کرد:

به‌زودی تفاهم‌نامه همکاری بین جشنواره کودک و حسنات امضاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۸

توجه به خروجی جشنواره ملی فیلم حسنات بسیارضروری است که در این راستا باید برنامه‌ریزی جدی برای بهره‌برداری از خروجی‌های این جشنواره طراحی شود.

ایلنا: دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ضمن حضور در جلسه شورای سیاست‌گذاری و بازدید از قسمت‌ای مختلف دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: این جشنواره از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها ‌‌نهایت استفاده را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، حسینعلی شهیدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و رسانه‌ها باید مورد توجه مسئولان برگزاری این جشنواره قرار گیرد، افزود: چنانچه مسئولان برگزاری جشنواره تمایل داشته باشند با استفاده از روابطی که در جشنواره کودک ایجاد شده است می‌توانیم روابط با رسانه‌ها و صدا و سیما و به ویژه شبکه‌های سراسری از جمله شبکه ۳، شبکه ۴، شبکه قرآن و برخی شبکه‌های بین‌المللی را تسهیل کنم.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ساماندهی خروجی جشنواره ملی فیلم حسنات را نیز ضروری دانست و ادامه داد: در این راستا باید برنامه‌ریزی جدی برای بهره‌برداری از خروجی‌های این جشنواره طراحی شود.

وی ادامه داد: قطعا برگزاری چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری که از۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود برکات زیادی برای این شهر خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رییس انجمن سینمای جوان اصفهان، عضو هیات مدیره انجمن سینماگران اصفهان، معاون فرهنگی کانون حسنات، دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات و برخی دیگر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اصفهان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز