خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان تاکید کرد:

تقدیر از فعالان رسانه‌ای کتاب در هفته کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۶

مهم‌ترین هدف هفته کتاب باید تشویق و ترغیب مردم به سوی مطالعه و کتابخوانی باشد و تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید در بخش‌های مختلف، روسای شورای شهر، فرمانداران و خبرنگاران در سطح استانی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب استان اصفهان است.

ایلنا: مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با تشریح برنامه‌های هفته کتاب این استان در قالب‌های شهرستانی و استانی گفت: مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب باید پیگیری شود و از طریق توسعه فرهنگی است که می‌‌توان در همه زمینه‌ها پیشرفت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری اظهار داشت: اعضای فعال و افرادی که به صورت خانوادگی عضو کتابخانه‌ها شده‌اند، هیات‌امنایی که در قالب انجمن خیرین کتابخانه‌ساز با این اداره همکاری کردند و همچنین نیکوکاران که بیشترین کمک را به کتابخانه کردند، تجلیل می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های امسال هفته کتاب استان اصفهان گفت: یاوران کتابخوانی اعضای کتابخانه‌هایی که به صورت داوطلبانه به اداره کتابخانه‌های عمومی استان کمک کرده‌اند، قدردانی از پیر‌ترین و خردسال‌ترین عضو کتابخانه‌ها در سطح استان و مادران خانه‌دار و رتبه‌های بر‌تر کنکور و بازنشستگان عضو کتابخانه از دیگر برنامه‌های هفته کتاب استان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به تجلیل از مولفان و نویسندگان سر‌شناس در سطح شهرستانی افزود: از هر کتابخانه دو نفر از اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور انتخاب می‌شوند و در این هفته از آن‌ها قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، جلسات قصه‌خوانی، روخوانی کتاب برای بچه‌های کم سواد، ترویج اهدای کتاب و برپایی جلسات نقد و بررسی کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در هفته کتاب عنوان کرد: ۳۰ کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی این استان در هفته کتاب فعالیت نقد و بررسی خود را پیگیری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز