خبرگزاری کار ایران

مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره کتابخانه‌های خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۱

این برنامه‌ها شامل همایش‌های تخصصی کودک وکتاب در کتابخانه اختصاصی کودک با حضور دکتر بهشتیان و موضوع علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه و اصول انتخاب کتاب مناسب برای کودکان در تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار خواهد شد.

ایلنا: مدیرامورکتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان در رابطه با ویژه برنامه‌های هفته کتاب وکتابخوانی گفت: این برنامه‌ها شامل همایش‌های تخصصی کودک وکتاب در کتابخانه اختصاصی کودک با حضور دکتر بهشتیان و موضوع علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه و اصول انتخاب کتاب مناسب برای کودکان در تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیرحسین ماه آورپور از دیگر برنامه‌های مربوط به هفته کتاب را برگزاری اولین جشنواره کتابخانه‌های خانگی در کتابخانه المهدی دانست و اظهار داشت: انتخاب بهترین کتابخانه خانگی با معیارهای: تعداد، تنوع موضوعی، ثبت شماره‌ای و… به همراه جوایز نفیس از جمله برنامه‌های این جشنواره است و داوطلبان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند با شماره دبیرخانه ۲۲۴۰۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

وی تجلیل از بر‌ترین کتابخوانان کودک ونوجوان عضوکتابخانه‌های شهرداری درمراسم صبحگاه مدارسشان را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: همایش روشهای مطالعه خلاق در کتابخانه خانواده از دیگر موارد است.

مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان افزود: همچنین اولین دوره مسابقات قصه گوئی محرم «یکی بود یکی نبود زیر خیمه کبود» ویژه سنین ۹-۱۲سال برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام برای این مسابقات تا ۲۹آبان سال‌جاری است.

ماه آور‌پور افتتاح کتابخانه مجتمع مسکونی آفتاب، مسابقه اگر من کتابدار بودم را از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای هفته کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: در این مسابقه به شهروندانی که بهترین نظرات جهت طرح‌ها و برنامه‌ها و خدماتی که جهت ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه داده باشند جوایزی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقه کتابسازی محرم، ویژه سنین۸ تا ۱۲ سال از جمله برنامه‌های این هفته است که آخرین مهلت ارسال آثار۱۲آذر ماه سالجاری است.

مدیر امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان اولین دوره مسابقات حضوری کتابخوانی با حضور تیم‌های شرکت کننده از مدارس را از دیگر فعالیت‌های دبیرخانه بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی دانست و تصریح کرد: ۱۰ جشن کتاب ویژه مدارس ابتدائی، غرفه‌های تصویرگری، قصه گویی، ساخت کتاب، آشنایی با کتابهای مرجع، نمایشگاه کتاب و.. از ۲۵تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه همایش تخصصی کتاب درمانی، توربازدیدازکتابخانه مرکزی ویژه مدارس و مراکز تحقیقاتی و نهاد‌ها، تجلیل از کتابداران و کارگاه تجربه ویژه پرسنل کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان، نمایشگاه معرفی کتاب، چیستان کتاب، طرح‌های تشویق و ترویج کتابخوانی و جملات آماری نصب جملات با موضوعکتاب و کتابخوانی در تابلو‌ها ی ۱*۲ سطح شهر، مسابقه چکیده نویسی از کتاب ویژه عموم، داستان رنگی من، مسابقه داستان نویسی از سلسلسه تصاویری که به کودکان داده می‌شود را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز