خبرگزاری کار ایران

معاون رییس کل دادگستری استان اصفهان مطرح کرد:

هیات‌های حل اختلاف در صدور آراء خود دقت نظری بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۶۷

هیات‌های حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با داشتن پشتوانه قانونی مجری آرای حل اختلاف هستند.

ایلنا: معاون رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست اعضای هیات‌های تشخیص و حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات‌های تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد گفت: این هیات‌ها به دلیل نقشی که بر عهده دارند جایگاه‌شان همانند دادگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد حسینی تصریح کرد: اعضای این هیات‌ها اگرچه ابلاغیه قضایی ندارند اما در مقطع کنونی خود در جایگاه دادرسی قرار دارند و همانند یک قاضی باید در مدار حق و حق طلبی باشند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری اصفهان اظهار داشت: هیات‌های حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک امتیاز نسبت به دیگر هیات‌ها دارد و آن داشتن ضمانت اجرایی است.

حسینی ادامه داد: اعضای این هیات‌ها با داشتن پشتوانه قانونی تبدیل به مجری آرای حل اختلاف هستند. این ابتکار عمل در قانون مسوولیت را در این هیات‌ها بالا برده و می‌طلبد که اعضا دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی خطاب به اعضای شورای حل اختلاف گفت: تبعات یک رای می‌تواند بسیار مهم باشد و اعضا باید تمام تلاش را برای جمع بندی به یک نتیجه مبذول دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز