خبرگزاری کار ایران

در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت به دست آمد؛

کسب رتبه اول امتیاز مدال تیم مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۹

با حضور تیم مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در چهاردهمین دوره مسابقات ملی(National skills) مهارت ۱۳ مدال و ۹ دیپلم افتخار بوده است.

ایلنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به حضور ۲۶ نفر از نخبگان مهارتی در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: این مسابقات به میزبانی استان البرز در بیست و یک رشته مهارتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی اظهار داشت: این رشته‌ها شامل آجرچینی، آشپزی، تاسیسات الکتریکی(تیمی سه نفره)، کاشیکاری، جوشکاری، رباتیک، خیاطی، قنادی، مکاترونیک، جواهرسازی، طراحی فضای سبز(تیمی دو نفره) و… است.

وی تاکید کرد: براساس اعلام نتایج نهایی مسابقات طبق سیستم CIS، جوانان نخبه اصفهانی با کسب پنج مدال طلا در رشته‌های تأسیسات الکتریکی – آشپزی – آجر چینی – لوله کشی و گرمایشی – فناوری مد پنج مدال نقره در رشته‌های تراش CNC – ساخت و تولید تیمی سه نفره – کابینت سازی و سه مدال برنز در رشته‌های الکترونیک – طراحی وب – قنادی و نه دیپلم افتخار در رشته‌های طراحی فضای سبز، طراحی گرافیک، کنترل صنعتی، مکاترونیک، کاشیکاری دیوار و کف، جوشکاری و تبرید و تهویه با کسب نمره ۴۱ امتیاز مدال رتبه اول کشوری را کسب کردند.

وی با تبریک این موفقیت به مجموعه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، کارآموزان وخانواده‌هایشان گفت: این افتخار ملی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با لطف حضرت باریتعالی و تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه اصفهانی کسب شده است.

روابط عمومی اداره کل نیز با دعوت از خانواده‌های نخبگان مهارتی استان و کارکنان اداره کل مراسم استقبال از تیم نخبگان مهارتی استقبال کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز