خبرگزاری کار ایران

از میان ۱۸ تیم شرکت کننده از دانشگاه‌های آزاد و دولتی سراسر کشور صورت گرفت:

کسب رتبه برتر مسابقه کشوری موشک آبی هدف‌زن توسط دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۱

از میان ۱۸ تیم شرکت کننده در مسابقه کشوری موشک آبی هدف زن، دانشگاه آزاد خمینی شهر دراین دوره از مسابقات که دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شدتوانست به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد.

ایلنا: از میان ۱۸ تیم شرکت کننده در مسابقه کشوری موشک آبی هدف زن، دانشگاه آزاد خمینی شهر دراین دوره از مسابقات که دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شدتوانست به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر باز هم توانستند در مجامع علمی افتخار آفری نبوده و دستاوردهای علمی برای این دانشگاه کسب نمایند افزود: رویکرد دانشگاه در حمایت از نخبگان و مبتکران در تولید علم و علوم جدید و نیاز مبرم جامعه به فنون و امکانات نوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهران مجلسی، بیان داشت: گروه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی در دانشگاه تشکیل شده که مایه عزت و سربلندی دانشگاه شده‌اند.

وی افزود: دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی در مسابقات دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت کردند و توانستند مقام نخست مسابقه کشوری موشک آبی هدف زن را به خود اختصاص دهند.

مجلسی ادامه داد: آقایان ثابت، دانشجوی رشته مهندسی عمران و شیریان دانشجوی مهندسی مکانیک با حضور فعال خود در مسابقات موشک آبی هدف زن در بین ۱۸ تیم به مقام اول نائل شدند که دانشگاههای دولتی و صاحب نام نیز حضور فعال داشتند و تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با اقتدار به رتبه بر‌تر دست یافت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دانشجویان مخترع و نوآور دانشگاه در تدارک حضور خود در مسابقات موتورهای برقی هستند که در ماه آینده بصورت کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهرهمچنین در تشریح دستاوردهای علمی و پژوهشی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با حضوراساتید برجسته علمی در رشته‌های فنی و مهندسی سومین دانشگاه بزرگ در استان اصفهان به شمار می‌آید و دانشجویان و اساتید در مجامع مختلف علمی در سطوح ملی و بین المللی به دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی نائل آمده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز