خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سالک در مراسم ۱۳ آبان:

سیاسیون خسته و وابسته بدانند تولی و تبری جز اعتقادات راسخ ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۲۵

۱۳ آبانماه روز نقطه عطف عزت و اقتدار ملت بیدار و با بصیرت و ولایت پذیر ایران اسلامی که بیانگر صبر، پختگی و صلابت در دفاع از اسلام ناب به محوریت حاکمیت دینی یعنی ولایت است در سالروز حماسه غرور آفرین فتح لانه جاسوسی آمریکا نیز دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم سرافراز و شهید پروراصفهان نیز در حرکتی خود جوش و پر افتخار با تجمع در گلستان شهداء این شهر فریاد انزجار خود را از آمریکا و استکبار سر دانند.

ایلنا: در حماسه ۱۳ آبانماه امسال رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در اصفهان با بیان اینکه سفارتخانه‌های آمریکا در تمام کشور‌ها لانه جاسوسی است ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان تجلی حضور دانش‌آموزان و دانشجویان جوان این مرز و بوم در مقابل توطئه‌های پی در پی سلطه جهانی و استکبار بود که در این روز کرده استکبار در سطح بین المللی به خاک مالیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان حجت‌الاسلام سالک؛ با اشاره به اینکه به زودی اسلام بر همه ادیان الهی و مکاتب غلبه پیدا کرده و با پیروزی جهان را در سیطره خود خواهد گرفت اظهار داشت: امروز خشم آمریکا و اسراییل به خاطر اسلام ناب محمدی و محوریت آن یعنی ستون ولایت فقیه است اما دنیا این را بداند که عزت، اقتدار و شرف در سایه رهیری و ولایت فقیه ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت با وحدت کلمه و پیروی از رکن ولایت فقیه در برابر سران سلطه ایستاده و موجب شوند که آمریکا از این خشم و عصبانیت بمیرد گفت: آمریکا بداند مردم ما علیرغم تمامی تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی استوار در جهت خودکفایی ایستاده و در میدان است و ما روزی مرگ و نابودی‌ او را جشن خواهیم گرفت.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) به ایران هویت اسلامی بخشید و اسلام را بعد از ۱۴ قرن تجدید نمود، گفت: امام خمینی(ره) بر گردن ما حق بزرگی دارد و این شهدایی که امروز در جوارشان هستیم، تربیت شده مدرسه او هستند ما امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، ملت ایران کاخ سفید آمریکا را تسخیر و لانه اصلی جاسوسی آمریکا را ریشه کن کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر عدم کاهش تحریم‌ها علیه ملت ایران اظهارداشت: ملت ایران سال‌های سال است که در تیررس تحریم‌های آمریکا قرار گرفته ولی هیچ‌گاه اجازه نداده وجبی از خاک این مملکت و اسلام در سطح جهان ضربه‌ای ببیند. امروز آمریکا در عراق و سوریه مانده‌ و به جز توسل به ایران راه دیگری ندارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی، مشتی محکم بر این یاوه گویی‌های آمریکای جنایتکار است ادامه داد: آمریکا در طول ۵۰ سال اخیر حمله به ۲۵ کشور دنیا را در دستور کار داشته است و این درحالیست که امروز با همه این جنایت‌ها پایش در گرداب مانده و جز توسل به ایران راهی برای نجات خود ندارد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا در امور خاص از جمله انرژی هسته‌ای افزود: اگر پیروز شدید که هیچ و الا ظرفیت فهم ملت ما بالا می‌رود، امروز آمریکا به در و دیوار می‌زند تا با دو شرط سالم ماندن و ضربه نخوردن به ابر قدرتی‌اش از چالش‌ها بیرون آید.

وی با بیان این‌که این سیاسیون عنوان کرده‌اند که اگر افراطیون کشور بگذارند ما مشکلات مردم را حل خواهیم کرد، گفت: شما تا به حال چه مشکلی از کشور را حل کرده‌اید جز این‌که از فتنه گران سال ۸۸ حمایت نموده و در مقابل حرکت‌های عظیم ملت ایستادگی کرده ا‌ید، برخی از سیاسیون داخل کشور و مدعیانی که می‌گویند به امام نامه نوشته‌اند یا از تداوم انقلاب خسته شده‌اند، یا از انقلاب اسلامی می‌خواهند کنار روند و یا به جای ترس از خدا از آمریکا می‌ترسند.

رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط برخی از این سیاسیون تصریح کرد: سیاسیون خسته و وابسته بدانند تولی و تیری جز اعتقادات راسخ ملت ما است. شما لاشه‌های سیاسی کشور هستید که دیر یا زود باید از این‌جا بروید.

وی گفت: ‌ای کسانی که فکر می‌کنید با تغییر حاکمیت و دولت فرصتی برای حضور در مسوولیت‌ها و بهره‌برداری از سرمایه‌ها یافته و به فکر حضور در مجلس خبرگان و شورای اسلامی هستید، ‌ محال است اجازه دهیم نیت ناپاک شما که شخص رهبری است را خدشه دار کنید.

حجت الاسلام سالک در ادامه با بیان این‌که حضور امروز ملت حمایت از ولایت است، افزود: اگر مقام معظم رهبری اشاره کند، ملت ایران دست شما را رو خواهد کرد. ما فکر می‌کنیم با نشستن بر سر برخی می‌ز‌ها مشکلات اقتصادیمان حل می‌‌شود و باید بدانیم اگر یک قدم عقب نشینی کردیم صد قدم دشمن جلو می‌آید.

وی با بیان این‌که ملت ایران تا محو اسرائیل و فروپاشی آمریکا و پیروزی جهانی اسلام در صحنه است، گفت: ۶۸۰۰۰ ماهواره و ۴۸۰۰۰ سایت به دنبال این هستند که اقتصاد ما به دلیل سازش با آمریکا حل می‌شود در حالی که در تعلیق این کار حل نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز