خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد:

برتری تیم اصفهان در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۷

امسال ۲۶ نفر از استان اصفهان در مسابقات ملی مهارت شرکت داشتند که نتیجه آن ۵ مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۳ مدال برنز و ۹ دیپلم افتخار برای رقابت کنندگان اصفهانی در این مسابقات بود که در پایان اصفهان رتبه اول مسابقات را از نظر امتیاز مدال در کشور کسب کرد.

ایلنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، با بیان اینکه تعداد ۲۱ نفر مرد و ۵ نفر زن از اصفهان در مسابقات ملی مهارت شرکت داشتند افزود: از لحاظ امتیاز مدال، تیم اصفهان رتبه اول کشور را به‌دست آورده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جلالی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت در استان البرز و مرکز تربیت مربی اظهار داشت: ۲۶ نفر از استان اصفهان در این مسابقات شرکت داشتند که نتیجه آن ۵ مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۳ مدال برنز و ۹ دیپلم افتخار برای رقابت کنندگان اصفهانی در این مسابقات بود.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان اصفهانی در این مسابقات پنج مدال طلا در رشته‌های تأسیسات الکتریکی – آشپزی – آجر چینی – لوله کشی و گرمایشی – فناوری مد، سه مدال نقره در رشته‌های تراش CNC – ساخت و تولید تیمی سه نفره – کابینت سازی و سه مدال برنز در رشته‌های الکترونیک – طراحی وب – قنادی و شیرینی پزی به‌دست آوردند.
جلالی بیان داشت: در رشته‌های تبرید و تهویه – فناوری طراحی گرافیک – طراحی فضای سبز – مکاترونیک – کاشی کاری دیوار و کف – کنترل صنعتی – جوشکاری نیز رقابت کنندگان اصفهان صاحب دیپلم افتخار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز