خبرگزاری کار ایران

مدیر مجتمع فرهنگی، هنری فرشچیان اصفهان اعلام کرد:

برگزاری موفق اولین VIP کنسرت کشور در فرشچیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۰

مدیر مجتمع فرهنگی فرشچیان گفت: نخستین VIP کنسرت کشور و هنرمند محبوب کشورمان رضا صادقی با موفقیت در مجتمع فرهنگی، هنری فرشچیان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر مجتمع فرهنگی فرشچیان گفت: نخستین VIP کنسرت کشور و هنرمند محبوب کشورمان رضا صادقی با موفقیت در مجتمع فرهنگی، هنری فرشچیان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهمن کشاورز‌ راد با بیان این مطلب اظهار داشت: مجموعه فرهنگی فرشچیان در دوره جدید به دنبال این است که این مجموعه را به قطب فرهنگی، هنری استان اصفهان تبدیل کند و برگزاری برنامه‌های بزرگ با حضور هنرمندان نام‌آور کشور در همین راستاست.

وی تاکید کرد: VIP کنسرت نیز تجربه جدیدی بود که برای کنسرت رضا صادقی در اصفهان اجرایی کردیم و نشان دادیم که این مجموعه ظرفیت برگزاری این چنین برنامه‌هایی را نیز دارد در صورتی که از امکانات موجود به درستی و با مدیریت مناسب بهره گرفته شود.

مدیر مجموعه فرهنگی، هنری فرشجیان تصریح کرد: برنامه‌های بزرگ این چنین همچنان در دستور کار ما قرار دارد و ما به دنبال آنیم که با برنامه‌ریزی مناسب حتی برای زمان‌هایی که در فضای هنری شهر به زمان‌های مرده شهرت دارد برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری را با مخاطبان بسیار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی، هنری فرشچیان نگین شهر است نگینی که باید با کاری اصولی و تلاش هنرمندان به یک جواهر زیبا تبدیل شود، فرشچیان این روز‌ها در حال تبدیل شدن به‌‌ همان جواهر است. من و همه همکارانم در این مجموعه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به آرمان شهر خود نزدیک شود و بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کشاورز راد بیان داشت: متاسفانه شهر اصفهان از وجود یک پاتوق فرهنگی، هنری محروم است و این نیز به این خاطر این است که چنین پاتوق‌هایی باید تمام احتیاجات قشر هنردوست را مهیا کند که در گذشته چنین نبوده است اما خوشحالم که بگویم این روز‌ها فرشچیان در حالت تبدیل شدن به این پاتوق فرهنگی است. هر آنچه برای ارضای حس زیبایی‌شنایی هنری لازم است در این مجموعه جمع شده و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مجموعه در حال راه افتادن است افق‌های بلندی را پیش رو دارد و برای رسیدن به قله‌های رفیع افتخار برای فرهنگ و هنر اصفهان گام برمی‌دارد راهی پر مخاطره که دغدغه‌های ما برای ارائه بهترین کار متناسب باشان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیز به آن می‌افزاید و در این مسیر ما نیازمند یاری تمامی اهالی فرهنگ و هنر اصفهان هستیم تا آن حد که این مجموعه را متعلق به خود و خانه دیگری برای خویشتن بیایند و دست دراز شده برای مدد کردن یاری به سمتشان را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز