خبرگزاری کار ایران

با اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

صرفه جویی در مصرف آب محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۵

با کاهش۸ درصدی برداشت آب از رودخانه علی رغم افزایش ۱۵ درصدی تولید فولاد در سالهای ۸۵ تا ۹۰ مصرف آب در شرکت فولاد مبارکه کاهش یافت.

ایلنا: مدیر ناحیه انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه از صرفه جویی مصرف آب در شرکت فولاد مبارکه با اجرای پروژ‌های بهینه سازی خبر داد و گفت: برخی از پروژه‌های انجام شده درشرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای کاهش مصرف و برداشت آب از رودخانه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ جواد نیلی افزود: پروژة احداثتصفیه خانه پساب جهت تصفیه مجدد پساب و بازگرداندن آب به چرخة تولید به میزان۳۰۰۰ مترمکعب بر ساعت و همچنین پروژه تأمین بخشی از آب مورد نیاز از فاضلاب بهداشتی شهرستان‌های مبارکه، ‌ کرکوند، زرین شهر و چمگردان با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه از جمله پروژه‌های اجرا شده در این خصوص است.

مدیر ناحیه انرژی و سیالت گفت: تعویض حدود ۱۱ کیلومتر خطوط انتقال آب آشامیدنی و صنعتی جهت کاهش تلفات شبکه انتقال و توزیع آب، بررسی امکان جایگزینی برجهای خنک کننده خشک به جای استفاده از برجهای خنک کننده تَر، پروژه تصفیه و بازگشت آب از تصفیه خانه پساب و همچنین استفاده از آبهای کم کیفیت جهت خنک کاری سرباره و پاشش روی مواد اولیه و شستشوی خیابان‌ها و کارگاه‌ها از دیگر پروژه‌های انجام شده در جهت کاهش مصرف آب است.

وی ضمن قدردانی از تلاش کلیه واحدهای شرکت در حمایت از پروژهای مطرح شده و همکاری لازم در کاهش مصرف آب، اظهار امیدواری کرد این اقدامات درجهت رسیدن به اهداف عالی شرکت تداوم یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز