خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید سعید غدیر خم و با پیام آیت ا… العظمی نوری همدانی:

کتابخانه علامه میرداماد خمینی شهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۳

با پیام حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی که توسط آیت الله موسوی مدیر دفتر وی قرائت شد، فاز اول مجموعه فرهنگی مذهبی کتابخانه عمومی میرداماد خمینی‌شهر افتتاح شد.

ایلنا: کتابخانه علامه میرداماد خمینی شهر با حضور آیت الله سید جعفر میردامادی رییس دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، مدیر دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، امام جمعه خمینی شهر و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رییس دفتر حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در آئین افتتاح این مجموعه اظهار داشت: زمین مجموعه فرهنگی و مذهبی میرداماد خمینی‌شهر به همت یکی از بانوان خیر خمینی‌شهری چندین ساله قبل وقف شد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر میردامادی افزود: هزینه ساخت این مجموعه توسط مرحوم حجت‌الاسلام سید جعفر میردامادی یکی دیگر از خیرین تأمین و ساخته شد.

وی افزود: این مجموعه در زمینی بالغ بر یک هزار و ۲۵۰م‌تر و زیربنای بالغ بر ۵ هزار متر در پنج طبقه با کاربری‌های مختلف از جمله کتابخانه عمومی در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر۴ میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مجموعه دویست و هفتاد و دومین کتابخانه عمومی استان است گفت: با کمک خیرین خمینی‌شهر یک طبقه این مجموعه به عنوان کتابخانه و بمدت ۳۰ سال به نهاد کتابخانه استان واگذار شد و به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا یاوری افزود: این کتابخانه با بیش از ۲۵ هزار جلد کتاب به ارزش ۳ میلیارد ریال و با ظرفیت ۱۶۰نفر در اختیار عموم و جوانان در جهت مطالعه قرار می‌گیرد.

به گفته وی طبقه اول این کتابخانه شامل سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، مخزن کتاب، بخش کودک و نشریات است و در آینده سایر طبقات این ساختمان پس از تکمیل به سالن اجتماعات و محل برگزاری کلاس‌های فرهنگی اختصاص خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز