خبرگزاری کار ایران

بین‌المللی‌ترین روز مجتمع فرشچیان در جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۱

مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان در نخستین روز از میزبانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در بخش‌های مختلفی میزبان آثار ارائه شده در این جشنواره است.

ایلنا: مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان در نخستین روز از میزبانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در بخشهای مختلفی میزبان آثار ارائه شده در این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر مجتمع فرشچیان با اعلام این خبر گفت: مجتمع استاد فرشچیان در اولین روز با اکران فیلمهایی از ژاپن، چک، ایران، تونس، اندونزی، عراق و سنگاپور روزی بین المللی را آغاز کرد.

حمید کشاورزراد ادامه داد: طبق جدول زمان‌بندی و ارائه شده امروز فیلم‌های چهارخوش شانس درخدمت پادشاه، اوشین، چشم به راه، کفش‌های من، دینو و دوستدار مسی در بغداد از دیگر کشور‌ها و فیلم‌های جنگ کودکانه، عملیات مهد کودک و تابستان طولانی از ایران درمجموعه استاد فرشچیان به نمایش در خواهند آمد.

وی استقبال از این آثار را درروز نخست مناسب دانست و سطح کیفی آثار را به نسبت سالهای گذشته با ارتقا محسوسی ارزیابی کرد.

کشاورزراد همچنین اظهار داشت: میزبانی هر دوره ازجشنواره می‌تواند درسی برای دوره‌های بعد جشنواره باشد و به همین دلیل بعد از چندین سال میزبانی و میهمانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان دراصفهان فرهنگ برگزاری جشنواره هم درمیان مدیران و هم در میان مردم بخوبی بالا رفته و شاهد فعال‌تر شدن هنرمندان و رسانه‌های اصفهان بیش از سال‌های گذشته هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز