خبرگزاری کار ایران

دم گرفتگی در حمام جان تازه داماد اصفهانی را گرفت:

شب اول زندگی داماد جوان؛ تیره شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۰

داماد جوان اصفهانی که شب گذشته مراسم ازدواج خود را برگزارکرده بود، صبح امروز براثردم‌گرفتگی در حمام جان خود را از دست داد.

ایلنا: داماد جوان اصفهانی که شب گذشته مراسم ازدواج خود را برگزارکرده بود، صبح امروز بر اثر دم‌گرفتگی در حمام جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقهٔ ۹ مهرماه فردی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس گرفت و اعلام کرد که یک عروس و داماد بر اثر دم‌گرفتگی در حمام خانه‌ای واقع درمنطقهٔ قائمیه اصفهان، دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند و حال آنان وخیم است.

حمید رضا نیک‌نام، با بیان اینکه متاسفانه این عروس ۲۳ ساله و داماد ۲۴ ساله، شب گذشته مراسم جشن ازدواج خود را برگزار کرده بودند، افزود: خانواده‌های این زوج جوان که در انتظارآن‌ها به سر می‌بردند، پس از عدم اطلاع از آن دو به خانهٔ عروس و داماد آمده ومتوجه می‌شوند که هر دوی آنان در حمام خانه بر اثر دم‌گرفتگی دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها پس از مشاهدهٔ شرایط عروس و داماد را به حیاط آورده و با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرند.

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: بلافاصله پس ازدریافت گزارش این حادثه، یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی۱۱۵ بر بالین زوج جوان حاضر شد و پس از انتقال آنان به داخل آمبولانس، عملیات احیای قلبی ریوی شامل مدیریت راه هوایی، شک و دارو درمانی را بر روی هر دوی آن‌ها انجام دادند.

وی بیان داشت: متاسفانه در این رویداد تلخ، داماد جان خود را از دست داد و تازه عروس پس از ۱۰ دقیقه‌ احیا به زندگی بازگشت و سپس به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز