خبرگزاری کار ایران

۴و۵ مهرماه در اصفهان برگزاری می شود:

همایش ملی مدیران و مسئولان بانک خون بند ناف رویان سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۵

اصفهان به عنوان یک پایگاه ویژه در عرصه سلامت، ۴و ۵ مهر ماه به مدت دو روزمیزبان مدیران و مسئولان استانی بانک خون بند ناف رویان سراسر کشور خواهد بود.

ایلنا: مدیر اجرایی بانک خون بند ناف رویان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری همایشی دو روزه در ۴و۵ مهرماه امسال با حضور مدیران ارشد و مسئولان استانی بانک خون بند ناف رویان سراسرکشور خبر داد وافزود: هدف از برگزاری این همایش بررسی عملکرد هر یک از استان ها و نیز تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف بانک خون بند ناف رویان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجید کوهی اصفهانی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف مدیران هدف مدیران بانک خون بند ناف رویان حمایت از مراکز پیوند جهت تسریع امر پیوند است ادامه داد: این همایش در تبادل نظر و همکاری در زمینه استفاده از ظرفیت و پتانسیل بانک خون بند ناف رویان موثر است.

وی تصریح کرد: با توجه به ویژگی ها و پتانسیل های موجود در استان اصفهان از جمله تعداد متخصصین، کثرت خیرین و مراکز تخصصی و نیز وجود پایگاه تحقیقاتی پژوهشگاه رویان، برگزاری این نشست و همایش ها و نشست های مشابه از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

کوهی با اشاره به تنوع و ازدیاد بیماری ها در کشور اظهار امیدواری کرد که برگزاری این همایش ها باعثارتقاء سلامت شهر وندان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز