خبرگزاری کار ایران

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با رزمنده گان ایثارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۵

بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و نکوداشت رشادت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همت بسیج کارکنان شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، کارکنان دانشگاه از خانواده رزمنده و ایثارگر جنگ تحمیلی دیدار کردند.

ایلنا: مسئول بسیج دانشگاه آزاد خمینی شهرگفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو ایثار و از خود گذشتگی جوانان حفظ شد و نسل امروز و جوان باید از گنجینه های نهفته در سینه رزمندگان اسلام استفاده کنند و وظیفه ای بزرگ و همگانی است که معارف جنگ را تبیین، تشریح و در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار دهند تا ارزشهای اسلامی و انقلابی و دستاوردهای جنگ برای آیندگان باقی بماند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در ادامه کریمی ایثارگر دفاع مقدس نیز گفت: ۱۶ سال داشتم که به جبهه اعزام شدم و در طول چند سال حضور در جبهه در عملیاتهای خیبر، کربلای ۴ و ۵، والفجر ۱۰ توفیق خدمت پیدا کردم. بی شک پیروزی در جنگ و خروج متجاوزان از سرزمین اسلامی ایران در پرتو تلاشهای شبانه روزی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بدست آمد که برای رضای خدا و دفاع از اسلام، انقلاب و با اخلاص کامل صورت گرفت و این مکتب دینی جنگ باید برای نسل ها چهره به چهره بازگو و معارف آن و دستاوردهای جنگ بصورت مکتوب و گنجینه ای گرانبها صیانت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز