خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس امسال صورت گرفت؛

انتخاب شهید حسن قاضی به عنوان شهید شاخص اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۰

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: امسال شهید حسن قاضی به عنوان شهید شاخص ورزشکاران از بین شهدای این استان انتخاب شده است.

ایلنا: جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: امسال شهید حسن قاضی به عنوان شهید شاخص ورزشکاران از بین شهدای این استان انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سردار مجتبی فدا با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: برنامه‌های فرهنگی سپاه حول شهداء محوری سپاه است و در سال جاری شهیدان سیده طاهره هاشمی، دیالمه و سلیمان خاطر به عنوان شهدای محوری سپاه معرفی شده‌اند و هر یک از اقشار مختلف بسیج نیز دارای یک شهید شاخص هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال اصفهان و نقش آن در سالهای دفاع مقدس مهجور مانده است و رسانه‌ها باید بیشتر در باره این موضوع تلاش کنند ادامه داد: در صورت تامین شدن بودجه، ۱۰۰ سالن ورزشی دیگر تا پایان سال افتتاح خواهد شد که با در دست ساخت بودن ۲۵۰ سوله ورزشی با ظرفیت ۵۰۰ تا یک هزار نفر در سطح استان اصفهان تعداد ۱۵۰ سوله از این تعداد آماده شده است که به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شوند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به نقش دفاع مقدس در الگودهی به جهان اسلام، افزود: منشاء مقاومت امروز ملت سوریه در برابر تهاجم تروریست‌ها و تکفیری‌ها که با حمایت استکبار جهانی مردم سوریه را قلع و قمع می‌کنند، تجارب و الگوی دفاع مقدس ایران است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور گفت: در این مراسم یگان‌های موتوری و پیاده سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر دستگاههایی که در دفاع مقدس نقش داشتند شرکت می‌کنند.

این مقام ارشد سپاه اصفهان اظهار کرد: نیروهای مسلح در شهرستان‌های شهرضا، کاشان و نجف آباد نیز رژه می‌روند و در سایر شهرستان‌ها صبحگاه مشترک برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: در این نمایشگاه که از ۳۰ شهریور تا پنجم مهر در دهکده مقاومت برپا می‌شود، رزمایش مسلم ابن عقیل به صورت شبانه اجرا خواهد شد.

سردار فدا با اشاره به شروع اردوهای راهیان نور از مهر سال جاری افزود: در این اردو‌ها ۳۰ هزار دانش آموز دختر و پسر شرکت خواهند کرد.

وی برگزاری کارگاه راویان اردوهای نور، کارگاه بازآموزی مربیان دفاعی سال دوم دبیرستان، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، کوهگشت خانوادگی، همایش رزمندگان سالهای دفاع مقدس، اعزام یکهزار و ۳۰۰ راوی به مدارس، مساجد و ادارات، جشنواره سرود دانش اموزی، برگزاری ۳۹ یادواره محلی و شهرستانی و رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب جدید را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز