خبرگزاری کار ایران

سالانه صورت می گیرد:

توزیع یک میلیارد مترمکعب گاز در زرین شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۱۹

کارخانه های فولاد صبا و ذوب آهن اصفهان از مصرف کنندگان عمده گاز در زرین شهر هستند که به همین جهت سالانه حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون مترمکعب گاز در ناحیه زرین شهر توزیع می‌شود.

ایلنا: رئیس ناحیه گاز رسانی زرین شهر گفت: کارخانه های فولاد صبا و ذوب آهن اصفهان از مصرف کنندگان عمده گاز در زرین شهر هستند که به همین جهت سالانه حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون مترمکعب گاز در ناحیه زرین شهر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان رجبعلی کاظمی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی در این شهرستان از سال ۱۳۶۷ افزود: به لطف خداوند متعال تاکنون بالغ بر ۷۴هزار و ۲۷۴ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی تحت پوشش گاز قرار گرفته‌اند.

وی نسبت تعداد مشترکین گاز شهرستان زرین شهر به استان را ۵درصد اعلام کرد و گفت: این نسبت در بخش شبکه گذاری فولادی ۴ درصد، شبکه گذاری پلی اتیلن ۱۷ درصد، انشعابات فولادی ۴ درصد و پلی اتیلن ۱۴ درصد است.

رئیس ناحیه گاز رسانی زرین شهرادامه داد: مجموع طول خطوط تغذیه دراین شهرستان ۳۱ کیلومتر، خطوط شبکه فولادی ۴۳۷ کیلومتر، شبکه پلی اتیلن ۵۸۸ کیلومتر، ۲۵هزار و ۸۵۴ انشعابات فولادی و ۱۵هزار و ۵۴۷ انشعاب پلی اتیلن است.

وی افزود: خوشبختانه هر ۹ شهراین ناحیه اعم از زرین شهر، فولادشهر، باغبهادران، چرمهین، باغشاد، چمگردان، زاینده رود، سده لنجان، ورنامخواست و ۴۰ روستا از این ناحیه از نعمت گاز برخوردارند و از سال ۸۶ جزء شهرهای سبز استان به شمار می‌روند.

مهندس کاظمی، از اتمام شبکه گذاری روستای حاج الوان خبر داد و بیان داشت: نصب علمک در این روستا تا یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و با شروع اشتراک پذیری، ناحیه زرین شهر در گروه شهرستان‌های سبز استان قرار خواهد گرفت.

رئیس ناحیه گاز رسانی زرین شهر در خصوص طرح جمع آوری شیرهای پیاده رو گفت: حدود ۴۰۰ شیر در این شهرستان باقی مانده است که طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جمع آوری خواهند شد.

وی افزود: شهرستان زرین شهربا مساحتی بالغ بر ۱۱۷۲.۵ کیلومتر مربع و جمعیت و ۲۴۲ هزار و ۲۹ نفر از شمال به نجف آباد، از جنوب و غرب به استان چهارمحال بختیاری و از شرق به فلاورجان و مبارکه محدود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز