خبرگزاری کار ایران

رئیس دامپزشکی گلپایگان:

وضعیت توزیع مرغ در گلپایگان وخیم نیست / دستگاه‌های نظارتی بر گشتارگاه‌ها نظارت جدی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۲

رئیس دامپزشکی گلپایگان گفت: با اعمال مجازات‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های نظارتی بر کشتارگاه‌ها با بسیاری از تخلفات صورت گرفته در این حوزه مقابله شده است.

ایلنا: رئیس دامپزشکی گلپایگان گفت: با اعمال مجازات‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های نظارتی بر کشتارگاه‌ها با بسیاری از تخلفات صورت گرفته در این حوزه مقابله شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان، مسعود غفاری در خصوص کشتارهای غیرمجاز در شهرستان گلپایگان و نحوه مقابله با تخلفات صورت گرفته در این زمینه افزود: در گذشته مجازات در نظر گرفته شده برای کشتارهای غیرمجاز فقط استفاده از ابزار جریمه بود، اما اکنون متخلفین به دستگاه‌های قضایی ارجاع شده به همین جهت کشتارهای غیر مجاز به خوبی در شهرستان کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مرغ در شهرستان نسبت به گذشته بهبود یافته است ادامه داد: اینکه هیچ آبی در کیسه‌های مرغ وجود نداشته باشد امکان ندارد، ولی نمونه گیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که وجود ۱۰ تا ۱۵ گرم آب در هر یک کیلو مرغ طبیعی است، بنابراین در این خصوص وضعیت وخیم نیست.

وی با اشاره به گلایه‌های مردم این شهرستان در خصوص قیمت مرغ گفت: اکثر مناطق شهرستان در حد مصرف خودشان کشتار انجام می‌دهند که این کار زیر نظر بازرسان و با نظارت آنان انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه رئیس مجمع امورصنفی گلپایگان نیز گفت: با افزایش قیمت دلار نرخ اجناس افزایش یافت اما با کاهش آن قیمت‌ها کاهش پیدا نکرد و چه بسا این محصول افزایش مجدد هم داشته است.

وی در خصوص استفاده از ترازوهای دیجیتال در مغازه‌ها و لزوم تهیه آن‌ها جهت محل کار برای تمدید و یا گرفتن مجوز کسب تأکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز