خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

توسعه راه های استان با توجه به موقعیت جغرافیایی اصفهان یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۵

با توجه به قرار گرفتن استان اصفهان در مرکز و میزان تردد بالای آن، رفع نقاط حادثه خیز باید جزء اولویت های استان قرار گیرد.

ایلنا: علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته دراستان، موارد حائز اهمیت را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ا ستاندار اصفهان ابراز امیدواری نمود که با تصمیمات دولت تدبیر و امید برای تشکیل معاونت‌های جدید در ریاست جمهوری و وزارت کشور شاهد پیشرفت هر چه بهتر امور باشیم.

وی با بیان اینکه نباید همچون گذشته وظایف دستگاه‌های اجرایی بر دوش استانداری قرار گیرد، تصریح کرد: باید دستگاه‌ها به وظایف خود بپردازند و استانداری نیز وظایف اصلی و ذاتی که بر عهده دارد را پیگیری نماید.

ذاکر اصفهانی بر استفاده بیشتر از بخش خصوصی و مشارکت این بخش در طرح‌ها و برنامه‌ها تأکید کرد.

وی توسعه راه‌های استان را با توجه به موقعیت جغرافیایی استان به عنوان یک ضرورت برشمرد.

استاندار اصفهان با اشاره به موقعیت استان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن اصفهان در کریدور شمال - جنوب و غرب به شرق میزان تردد در اصفهان و جاده‌های بین شهری آن بالاست.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد پروازهای اصفهان - تهران در هفته افزایش یافته است، ولی با این وجود همچنان شاهد افزایش تقاضا برای این مسیر هستیم و باید نیاز تردد در این مسیر را پاسخگو باشیم.

ذاکر اصفهانی خواستار تسریع عملیات اجرایی کمربند غرب اصفهان شد و برنامه ریزی جهت راه اندازی قطار سریع السیر اصفهان - تهران را حائز اهمیت دانست.

وی در پایان همچون گذشته بر برنامه ریزی جهت رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌ها تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز