خبرگزاری کار ایران

ساماندهی بازارچه ساوالان برای اشتغال زنان ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۹۱

عضو شورای شهر ارومیه گفت: با توجه به تلاش ها و پیگیری های مکرر نتوانسته ایم در بخش ساماندهی مشاغل مزاحم موفق عمل کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بازارچه ساوالان برای اشتغال زنان ارومیه ساماندهی می شود.

حسین پناهی با بیان اینکه باید صنعت حمل و نقل عمومی شهر و بین شهری را گسترش دهیم، اظهار کرد:امروز صنعت حمل و نقل شهری و برون شهری یکی از مهمترین مسائل بروز کشورهای پیشرفته است و در این زمینه نیز شهرداری ارومیه و سازمان حمل و نقل پایانه های شهرداری ارومیه نیز توجهات ویژه را به این بخش داشته باشند.

 وی با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر اذعان کرد:امروز با توجه به تلاش ها و پیگیری های مکرر نتوانسته ایم دربخش ساماندهی مشاغل مزاحم موفق عمل کنیم و لذا دچار مشکل شده ایم امام باید به دنبال تدابیر و راهکارهای اساسی برای رفع این مشکل داشته باشیم.

 پناهی در ادامه با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست باید داشته باشیم ، گفت: توجه به ایجاد اشتغال برای بانوان بی سرپرست و بد سرپرست با گرایش کارآفرینی و توانمند سازی برای آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز