خبرگزاری کار ایران

به همت هیات امنای زینبیه اعظم صورت گرفت؛

جشن رونمایی از کیک چهل سالگی انقلاب در زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۵۰

اعضای هیات امنای زینبیه اعظم زنجان با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان از خدمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان صداوسیما در پوشش شایسته عزاداری های محرم تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در این مراسم که جمعی از همکاران مرکز نیز حضور داشتند، مدیرکل  صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از آغاز تشکیل حکوت اسلامی بیش از 1400 سال گذشته و آنچه که باعث شده انقلاب اسلامی در طول این 40 سال با صلابت به مسیر انقلابی اش ادامه دهد حرکت در راستای فرهنگ ناب عاشورا و ایثار و شهادت است.

مرتضی صفری با بیان اینکه رسانه های بیگانه تصور می‌کردند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ خواهد بود، افزود: طبق تعبیر زیبای مقام معظم رهبری که فرمودند «راهپیمایی امسال تماشایی خواهد بود»، مردم انقلابی کشور و به خصوص استان با حضور پرشور خود به‌خوبی جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی  را دادند و با تمام وجود و عشقی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند به استقبال چهل سالگی انقلاب رفتند .

وی سپس با قدردانی از زحمات و تلاش‌های هیات امنای زینبیه اعظم زنجان اظهار داشت: همانگونه که حضرت زینب(س) مؤثرترین نقش را در صیانت از انقلاب امام حسین (ع) و تحریف زدایی و دشمن شناسی داشتند؛ امروزه هم آنچه که در تداوم انقلاب اسلامی مهم جلوه می نماید همین هیئات و دستجات عزاداری ها در محرم و صفر و غیرت دینی و روحیه بسیجی و جهادی مردم است که نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و انقلاب اسلامی را از هرگونه آسیب و انحرافی مصون ساخته است .

موسوی عضو هیات امنای زینبیه زنجان هم در این مراسم با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در رسانه استانی تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش گسترده و شبانه‌روزی‌همکاران رسانه استانی در پوشش‌خوب و شایسته عزاداری‌های ماه محرم در زنجان به خصوص دسته بزرگ عزاداری زینبیه اعظم زنجان از همکاری رسانه ها در ماه محرم سپاسگزاری کرد.

موسوی در ادامه با تبریک افتتاح طرح‌های مختلف فنی، عمرانی و تولیدی، به رونمایی از مجموعه سه هزار قسمتی پلاک اشاره کرد و این مجموعه را اثری ماندگار در راستای معرفی شهدای استان در دفاع مقدس عنوان کرد  و رویکرد رسانه استانی در پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خوب و مناسب ارزیابی کرد.

در پایان این دیدار نیز در حرکتی نمادین  همراه با کیک یادبودی که توسط هیات امنای زینبیه تدارک دیده شده بود چهل سالگی انقلاب اسلامی گرامی داشته شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز