خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبرداد:

مرگ عابر پیاده در تصادف با خودروی پراید/ آمار بالای تصادفات خودرو با عابران پیاده در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۰۵

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از مرگ یک عابر پیاده در تصادف با خودروی پراید در ورودی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فضل الله شیری در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی پراید در ورودی شرقی شهر کرمانشاه مقابل شهرک هوانیروز با یک عابر پیاده برخورد کرد که در این تصادف عابر پیاده در دم جان باخت. 

وی با اشاره به آمار بالای وقوع تصادفات بخصوص عابران پیاده در بزرگراه‌های شهر کرمانشاه، گفت: در بزرگراه‌های کرمانشاه به ویژه بزرگراه امام خمینی(ره)، نبود پل‌های عابر پیاده به تعداد کافی و نرده‌کشی کامل طول مسیر، سبب وقوع تصادفات و برخورد خودروهای عبوری با عابران پیاده می‌شود. 

رئیس پلیس راهور استان ضمن اشاره به سهم ۵۹ درصدی عابران پیاده از تصادفات فوتی استان اظهارداشت: مشکل دیگر بزرگراه‌های غربی و شرقی شهر کرمانشاه پیچ‌های تند و نامناسب است که در برخی مواقع زمینه تصادف را فراهم می کنند. 

شیری افزود: اصلاحات هندسی در برخی زیر ساخت‌های شهری و رفع نواقص معابر شهری تاثیر بسزایی در کاهش کشته های تصادفات در معابر شهری دارد، از این رو امیدواریم مدیران شهری به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز