خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد:

آخرین وضعیت آب و هوای استان‌های کشور/ بارش برف و باران در 18 استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۵۲

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 18 استان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی اظهار داشت: برای جنوب کشور تا یک هفته آینده بارش پیش‌بینی نمی‌شود. تنها در استان کرمان به صورت پراکنده یک شنبه شب و صبح دوشنبه برای ساعاتی باران می‌بارد. سرعت وزش باد در این  استان افزایش می‌یابد. 
 
وی با بیان اینکه امروز احتمال آبگرفتگی در غرب و شمال غرب کشور وجود دارد، افزود: برای استان‌های کرمانشاه، کرستان، آذربایجان غربی، شرقی و جنوب اردبیل بارش شدید باران و آبگرفتگی پیش‌بینی می‌کنیم. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد:  برای اردبیل در ساعات آینده بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 
 
گودرزی با بیان اینکه فردا بیشترین بارش‌ها در استان‌های لرستان، ایلام، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است، گفت: استان‌های ساحلی خزر، زنجان، همدان، قزوین، البرز و تهران امروز و فردا بارانی هستند. بارش‌ها تا دوشنبه شب در کشور به صورت برف و باران است. 
 
وی در مورد وضعیت هوای تهران گفت: عصر امروز بارش باران در تهران قطع می‌شود اما در اواخر روز بار دیگر بارش‌ها آغاز و تا روز دوشنبه ادامه دارد. هوای تهران در روز دوشنبه بار دیگر در شرایط پاک و کارت پستالی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز