خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت:

بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۰۸

سرپرست فرمانداری رشت تاکید کرد: بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست و شخصا در تدوین آن ورود می‌کنم و همه مباحث قانونی را مدنظر قرار می‌دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بودجه‌‌نویسی با توجه به منابع حاصله و اعتبارات موجود انجام می‌گیرد، گفت: بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست و شخصا در تدوین آن ورود می‌‌کنم و همه مباحث قانونی را مدنظر قرار می‌‌دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات به سختی محقق می‌‌شود، لذا می‌طلبد مدیران همین اعتبارات را به جدیت دنبال کنند، این موارد جزء ملاک‌‌هایی است که در بودجه سال 97 لحاظ می‌‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: ماده ۲۳ الحاق دو، یک قانون است که پروژه‌‌های زیادی در این حوزه مصوب شد که اواخر هفته گذشته دیداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌ریزی داشتیم و کمک کردند که سه پروژه بزرگ احداث کتابخانه مسکن مهر رشت، تامین آب آشامیدنی نوکلبندان به کچا و یک طرح ساحلی در دستور کار قرار گیرد.

احمدی با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی نوبخت در سفر اخیر برای آب منطقه‌ای، اظهار داشت: با توجه به اینکه این بودجه در دستور ابلاغ قرار دارد لذا از این پس با تخصیص این اعتبار هیچ توجیهی در خصوص مشکلات کم‌‌آبی از آّب منطقه‌ای مبنی بر کم‌‌آبی پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من مدیر دستگاهی که در جلسه کمیته برنامه‌‌ریزی حضور پیدا نکند، بیانگر این است که برای دستگاه خودش اهمیتی قائل نیست و به تخصیص اعتبارات هم توجهی ندارد لذا در این رابطه تصمیماتی اتخاذ می‌‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت یادآور شد: در حوزه اعتبارات استانی ۳۴ میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با تخصیص ۵۰ درصد، در حوزه اعتبارات متوازن هم ۹ میلیارد و ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با میانگین ۵۰ درصد تخصیص است. در حوزه ماده ۴۷ هم ۹۶ میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با میانگین ۳۰ درصد تخصیص داشتیم. تخصیص برخی از دستگاه‌ها از میانگین استانی پایین‌تر هستند و این امر پیام خوبی ندارد لذا مجدد تا جلسه بعدی کمیته برنامه‌ریزی، آمارها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز