خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق استاندارد قزوین:

ضریب نفوذ استاندارد در استان صد درصد است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۹۵

مدیرکل سابق استاندارد قزوین گفت: همه واحدهای فعال در استان قزوین در جهت اهداف و زیر نظر استاندارد حرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود رضا طاهری در مراسم تودیع خود که ظهر امروز در محل استانداری قزوین برگزار شد، گفت: قزوین جزو ۵ استان شاخص عملکرد استاندارد در کشور است.
 
طاهری تصریح کرد: نگاه به قزوین از سوی سازمان استاندارد، نگاه خاص و ویژه ای است، این استان به خاطر صنعتی بودن ازجایگاه خاصی برخوردار است، این چهارمین سفر رئیس سازمان به استان است.
 
وی در رابطه به توجه مدیران استان به مساله استاندارد گفت: مدیران استان با ما همراهند و از اهمیت استاندارد آگاهند، آنها با همکاری خود، برای کار موفق به ما روحیه دادند.
 
طاهری در این رابطه افزود: ما نمی‌توانیم با سلامت مردم شوخی کنیم، اگر جایی به مدیران استان پاسخ منفی داده ایم ، صرفا برای حفظ سلامت شهروندان بوده است.
 
وی در رابطه با مجموعه استاندارد استان تصریح کرد: ما در استان گروه بسیار قوی و پرتلاشی داریم، من به آنها اعتماد کردم و پاسخ آن را گرفتم.
 
طاهری از استاندار قزوین خواست: ما در قزوین یک میدان به نام استاندارد می خواهیم، تا در میان مردم نام و اهمیت استاندارد ترویج یابد، مردم باید حضور استاندارد را در زندگی خود احساس کنند.
 
محمودرضا طاهری سال ۱۳۹۱ به سمت مدیرکل سازمان استاندارد استان منصوب شد و بعد از پنج سال و نه ماه حضور در استان، جای خود را به دکتر سیروس صارمی داد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز