خبرگزاری کار ایران

زاهدی در مراسم معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین:

توجه به ضوابط استاندارد ریشه در باورهای دینی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۹۱

استاندار قزوین گفت: در هر بحثی که نیاز به استاندارد است اگر رعایت ضوابط صورت نگیرد، ثروت و سلامت جامعه از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین  که با حضور نیره  پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد کشور برگزار شد، گفت: مسئولیت استاندارد، مسئولیت سنگینی است که هم ثروت ملی و هم سلامت جامعه را برعهده دارد.

استاندار در رابطه با نقش استاندارد در باورهای دینی تصریح کرد: ما دو بحث در مساله استاندارد داریم، یکی قائده لاضرر و لاضرار فی‌الاسلام است و دیگری سبک زندگی اسلامی - ایرانی است که بسیار هم مورد تأکید رهبری است، ترکیب این نشان می‌دهد ما بی دلیل حتی به لباس خود هم نباید آسیب برسانیم ‌و عدم توجه به ضوابط استاندارد و تولید مصنوعات غیراستاندارد منجر به آسیب به مال و جان مردم می‌شود و توجه به این موارد ریشه در باورهای دینی دارد.
 
زاهدی در رابطه با سازمان استاندارد در استان تصریح کرد: قزوین یک شهر صنعتی و کشاورزی است و حوزه استاندارد آن قائدتا باید پرتلاش باشد.

وی ادامه داد: هم دستگاههای متولی و هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان باید تعامل داشته باشند، تا به آن سبک زندگی اسلامی-ایرانی برسیم.

استاندار قزوین ضمن تشکر از محمودرضا طاهری مدیرکل سابق استاندارد استان افزود: طاهری مدیری  متخصص و مورد تأیید است، و جدیت ایشان در جایی که با سلامت مردم مواجهه دارد، قابل تقدیر است.

در پایان مراسم لوح سپاسی از جانب رئیس سازمان استاندارد و استاندار قزوین به محمود رضا طاهری اهدا شد و دکتر سیروس صارمی به سمت مدیریت سازمان استان منصوب شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز