خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

61 طرح اشتغال فراگیر در میراث فرهنگی اردبیل تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۹۶

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تصویب 61 طرح اشتغال فراگیر در این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا دباغ عبداللهی در جلسه بررسی طرح های اشتغال فراگیر حوزه میراث فرهنگی استان تصریح کرد: این تعداد طرح نیازمند 69 میلیارد و 381 میلیون تومان تسهیلات است.

وی افزود: در صورتی که تمامی این میزان تسهیلات پرداخت شود برای هزار و 443 نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود و تمامی افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند باید تاییدیه تامین اجتماعی را اخذ کنند که پایدار بودن شغل ایجاد شده محرز شود.

نماینده تام الاختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در کمیته اشتغال فراگیر اردبیل تصریح کرد: از این تعداد شش طرح با رقم پنج میلیارد و 620 میلیون تومان در بانک کشاورزی، 22 طرح با رقم 26 میلیارد و 700 میلیون تومان در بانک ملی و 9 طرح با 9 میلیارد و 300 میلیون تومان در بانک تجارت مصوب شد.

به گفته دباغ عبداللهی سه طرح با رقم یک میلیارد و 750 میلیون تومان در بانک صادرات، 9 طرح با رقم هشت میلیارد و 90 میلیون تومان در بانک سپه، هشت طرح با رقم چهار میلیارد و 640 میلیون تومان در بانک ملت، شش طرح با 15 میلیارد تومان در بانک توسعه تعاون و دو طرح با رقم یک میلیارد و 270 میلیون تومان در بانک رفاه مصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز