خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد:

کمک هزینه ازدواج یک میلیاردی به زوجین تحت پوشش‌کمیته امداد زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۲۰

مدیرکل کمیته امداد زنجان با اشاره به اینکه هدف از حمایت‌های این کمیته در بحث ازدواج، نهادینه کردن فرهنگ ازدواج سالم و کم هزینه بین زوجین است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد کمک هزینه ازدواج به زوجین اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، امروز سه‌شنبه (24 بهمن)، گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد اهداء کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان تحت پوشش است.

صفری، با اشاره به اینکه هدف از این حمایت‌ها، نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج سالم و کم‌هزینه بین زوجین است، خاطرنشان کرد: در این همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد کمک‌هزینه ازدواج به زوجین اهداء شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه از محل این کمک ها 395 زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند، خاطرنشان کرد: در کنار اهدای کمک هزینه ازدواج دوره های آموزشی مهارت‌های زندگی برای تحکیم بینان خانواده مددجویان برگزار می شود.

صفری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 88 مورد هدیه ازدواج و 39 مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان اهداء شده است، خاطرنشان کرد: به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد قبل از ازدواج خدمات مشاوره و راهنمایی ارائه می شود.

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: مشاوره‌های ارائه شده در حوزه آشنایی با سبک زندگی دینی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده است.

صفری با اشاره به اینکه ارائه مشاوره قبل و پس از ازدواج موجب کاهش آمار طلاق بین مددجویان کمیته امداد می شود، ادامه داد: مهارت زندگی موجب تقویت بینان خانواده می شود.

این مقام مسئول از مردم خیر و نیکوکار استان زنجان خواست با مشارکت در طرح‌های حمایتی این نهاد از طریق مراجعه حضوری در دفاتر سطح استان و یا با شماره‌گیری کد #024*8877* در پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه وازدواج به زوج‌های جوان ، دراین امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز