خبرگزاری کار ایران

معاون‌گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:

مقدمات خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اردبیل فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۷۸

معاون‌گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مقدمات خدمت رسانی به مسافران نوروزی این استان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، قادر تقی‌زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل تصریح کرد: به مانند سال های گذشته وظایف ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر ابلاغ و در وب سایت میراث فرهنگی نیز بارگذاری شده است.

وی با اشاره به تعیین 10 کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر اضافه‌کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند ماه امسال تا ۱۳ فروردین سال آینده در نگارخانه خطایی مستقر شده و از ساعت هشت صبح تا شش عصر به مسافران و مراجعان خدمات ارائه خواهد کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: با توجه به اینکه مشارکت ادارات عضو می‌تواند منجربه کیفیت خدمات شود، انتظار می‌رود ادارات نواقص خدمت رسانی در سال‌های گذشته را رفع کرده و در طول تعطیلات خدمات مستمر ارائه دهند.

تقی‌زاده با تاکید به اینکه ظرفیت اسکان آموزش و پرورش، لیست کشیک بیمه‌ها، فعالیت بانک‌ها و تعداد اقلام تبلیغاتی باید مشخص شود، اضافه کرد:  امسال در نظر داریم در انتخاب شهر برتر به لحاظ ارائه خدمات سفر نیز مشارکت کنیم.

وی با اشاره به اعلام ۱۰ شاخص برای انتخاب شهر برتر گردشگری ادامه داد: از جمله کیفیت اطلاع رسانی به مسافران، مشارکت اعضای ستاد و دستگاه های خدمات رسان، کیفیت برنامه‌های فرهنگی، کیفیت خدمات عمومی ارائه شده، کاهش تصادفات درون شهری، روند رسیدگی به شکایات، وضعیت حمل و نقل و کیفیت خدمات امنیتی و انتظامی در انتخاب شهر برتر دخیل است.

تقی زاده تاکید کرد: بعد از تکمیل فرم های مربوط و ارسال به وزارت کشور، شهر برتر مدیریت گردشگری انتخاب می شود که امیدواریم از استان اردبیل نیز شهر منتخب داشته باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همچنین با اشاره به نتایج نظرسنجی از مسافران نوروزی در نوروز امسال اضافه کرد: متاسفانه تعطیلی مغازه ها و بازار تاریخی اردبیل به ویژه در روزهای نخست تعطیلات همواره با انتقاد مسافران و گردشگران همراه است.

تقی زاده افزود: به غیر از تعطیلی مراکز خرید و بازار تاریخی گردشگران در سال های گذشته از کمبود اقلام تبلیغاتی وکمبود فضای پارک خودرو نیز ابراز نارضایتی کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز