خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

اهتمام خبرگزاری کار ایران به مقوله‌های صنعتی و کارگری امید آفرین است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: اهتمام و توجه‌خبرگزاری کار ایران(ایلنا) به مقوله‌های صنعتی و کارگری نشات گرفته از عمق باور و فهم دقیق و درست مدیران این رسانه اثربخش به اهمیت توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد است.

به گزارش ایلنا، محمد آشفته آج بیشه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در جنوب استان فارس افزود: از بدو تصدی این مسئولیت‌شاهد همکاری‌خوب و مسئولانه‌خبرگزاری ایلنا در اطلاع‌رسانی شفاف از چرخه فعالیت‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و فرایند تامین زیر ساخت ها و پوشش برنامه‌های متنوع بوده ایم که این امر بسیار ارزشمند است و مهم‌تر از آن ارایه نقدهای منصفانه و مشفقانه برای عبور از تنگناها و مشکلات است.

وی با توصیف منطقه متبوعش به عنوان کلید توسعه صنعتی استان فارس گفت: تعیین و استقرار صنایع انرژی‌بر در لامرد حاصل نتایج و رهیافت های آمایش سرزمینی است و یکی از مهمترین صنایع در حال ساخت ، آلومینیوم جنوب است که با توجه به بروز پاره ای از مشکلات در سایر مناطق استقرار صنایع آلومینیوم به عنوان بهترین گزینه شناخته شده و امروز همه دست اندرکاران برای به بار نشستن آن با جدیت در حال فعالیت هستند.

آشفته ضمن استقبال از نقدهای سازنده، خواستار همگرایی و همکاری بیش از پیش  همه اصحاب رسانه برای تسریع در تکمیل زنجیره صنعت این منطقه شد.

مرتضی عبداله زاده مسئول دفتر ایلنا در منطقه جنوب استان فارس در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این خبرگزاری گفت: سرپرستی خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و شهرستان‌های لامرد و  مُهر، لارستان، گراش، خنج، فراشبند، قیر و کارزین، داراب، جهرم ، فیروزآباد و فسا تحت سرپرستی جنوب فارس هستند که تلاش داریم با جذب خبرنگار فعالیت خبرگزاری را تعمیم و توسعه دهیم.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در جنوب‌فارس بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جنوب فارس همراه با پیگیری مطالبات عموم مردم و عمل به وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از اهداف سرپرستی خبرگزاری ایلنا جنوب فارس است و در این زمینه خبرنگاران علاوه بر دقت و سرعت در اطلاع رسانی اخبار و گزارشها، بیشتر در حوزه پژوهش و تحقیق مشغول فعالیت هستند. 

عبداله زاده، خبرگزاری ایلنا را تنها رسانه حامی کارگران دانست و گفت: پیگیری مسائل کارگری و صنعتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی توسط کارشناسان خبره در سرویس کارگری و اقتصادی خبرگزاری ایلنا دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون بخش کارگری ایلنا در پیگیری مطالبات کارگران کوتاهی نکرده و جامعه کارگری، خبرگزاری کار ایران (ایلنا) و روزنامه کار و کارگر را به عنوان تنها رسانه حامی خود می دانند.

خلیل زاده معاون منطقه ویژه اقتصادی و خلیجی مسئول روابط عمومی این منطقه، آشفته را در بازدید از دفتر ایلنا جنوب فارس همراهی کردند.

بازدید از ایلنا

کد خبر : ۵۹۲۸۹۵