خبرگزاری کار ایران

سید علی خمینی:

حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد/ مسئولان باید مثل مردم زندگی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۲۰

یادگار امام خمینی(ره) گفت: امروز مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند با وجود تمام مشکلات همچنان پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش ایلنا از ارومیه، حجت‌الاسلام سید علی خمینی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ارومیه گفت: ارومیه شهری معروف به صبر اخلاق و همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ملت آذربایجان حق بزرگی به گردن این نظام دارند.

خمینی افزود: همه می‌دانیم این انقلاب و نظام برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی امانتی در دست ما است که شهدای ما خون خود را پای آن دادند. انقلاب اسلامی امانتی از ناحیه مبارزان انقلابی است که زیر شکنجه رژیم ستم‌شاهی بودند.

نوه امام خمینی(ره) ادامه داد: یکی از واجبات مسلم اسلامی حفظ امانت و امانتداری است.

خمینی بیان کرد: ملت نسبت به فساد اقتصادی ناراضی است و مسئولان هم باید کنار آنها باشند و همگی باید برابر فساد بایستیم چراکه این حفظ انقلاب است.راه حفظ جمهوری اسلامی مقابله با مفسدان اقتصادی است.

وی تاکید کرد: مسئول در کشور ما باید همانند مردم عادی زندگی کند و تجملات در زندگی وی و مصرف بدون حساب و کتاب از بیت‌المال توسط مسئولان باید حذف شود و حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد. پیشرفت‌های اقتصادی ما اندک نیست اما روز 22 بهمن‌ماه کنار تمام این شرایط و مشکلات مشت محکمی بر دهان دشمنان زدیم.

جت‌الاسلام خمینی متذکر شد: مسئولان باید از خودشان شروع کرده و در رتبه مردم عادی زندگی کنند. اگر مسئولی در تجملات غرق شود، مردم نسبت به انقلاب بدبین و ناامید می‌شوند. به‌عنوان یک مطالبه ملی از مسئولان می‌خواهیم پس از ۴۰ سال مثل مردم زندگی کنند و همه نهاد‌ها و قوا مسئول هستند.

وی درباره سومین گروهی که باید از آنها بر حذر بود، گفت: دروغگویان و کسانی که وعده دروغ به مردم می‌دهند نیز نباید انقلاب به دست آنها بیافتد.

وی افزود: مشکل اینجاست که همه پشت تریبون عیب‌ها را می‌گویند اما با پیشرفت‌ها کاری نداریم و دشمنان دنبال عیب‌جویی هستند و در برخی موارد نفوذ دارند اما بصیرت مردم همیشه آنها را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز