خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در قزوین:

اعتراضات مردم حق است / مردم از فساد، دزدی و اختلاس ناراحتند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۸۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعتراضات مردم حق است و ما باید برای مردم کار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا قزوین سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ظهر امروز(یکشنبه) در اجتماع راهپیمایی مردم قزوین درروز 22بهمن اظهار کرد: مردم از فساد، رفاه زدگی، دزدی و اختلاس برخی ناراحتند، و هنگامی که می بینند یک مدیر یکهزار و 300 شرکت دارد ناراحت می شوند، وقتی می بینند فرزندان مسئولان در کانادا درس می خوانند ناراحتند و ما نیز متاسف می شویم که چرا باید اینگونه باشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌مگر رهبر انقلاب ساده نشین نیست پس چرا مسئولان از رهبر الگو نمی گیرند و برخی دنبال زندگی تشریفاتی و تجملی رفته اند.

وی افزود:بسیاری از کشورها هنوز باور ندارند ایران اسلامی به دانش هسته‌ای رسیده است و این استعداد و توانمندی برای بسیاری عجیب و حیرت انگیز است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد:‌دیپلماسی ما باید آگاه باشد زیرا دشمن دروغگوست و بارها به ملت توهین کرده و این دشمن هرگز قابل اعتماد نیست و نباید فریب آنها را بخوریم.

وی افزود: باید به ایمان ملت تکیه کنیم و بدانیم همین مردم حامی واقعی نظام هستند و اگر گلایه‌ای هست و انتقادی به برخی مسائل دارند ناشی از ناتوانی ما مدیران است و نباید ما مسئولان هزینه ناتوانی خود را به پای نظام  بگذاریم.

نقوی حسینی گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم دست غارتگران را از بیت‌المال قطع کند و مردم اجازه نمی دهند غارتگران مسئولیت بگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: دولت هم باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد. 

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه مدیران ناتوان نباید هزینه بی‌کفایتی خود را پای نظام بگذارند، ادامه داد: همه ما باید توان خود را بالا برده و از اختلاس و چپاولگری‌ها دست برداریم زیرا این ملت شایسته خدمت است. 

ا

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز