خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی درجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اصفهان:

جنگ روانی دشمن نتوانسته بین مردم، مسئولان و انقلاب فاصله بیندازد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۵۸

مشاور عالی رهبر انقلاب درجمع راهپیمایان 22 بهمن اصفهان گفت: امروز پیام شما این است که عملیات و جنگ روانی دشمنان نتوانسته بین مردم و مسئولان و انقلاب فاصله ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشگر رحیم صفوی گفت: شما مردم هوشیار با این حضورآگاهانه بار دیگر پرچم گفتمان ضدظلم و ضد استکباری را در مقیاس منطقه ای برافراشتید.

وی این راهپیمایی پر شور را نمایش اقتدار ملی، بلوغ سیاسی و غیرت دینی مردم دانست که با وجود مشکلات متعدد وفاداری خود را به انقلاب نشان می دهند.

سردار سرلشگر صفوی تاکید کرد: شما مردم خداجو و شهیدپرور اصفهان، با این حضور باشکوه پاسخ محکمی به دشمنان و اغتشاشگران دادید.

 وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا ایرانی سربلند خواهیم ساخت، افزود: مردم با تبعیت از ولایت و همراهی قوای سه گانه ایرانی آباد و پیشرفته را می سازند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به وضع کنونی دشمنان ایران گفت: منحنی امریکا و اسراییل امروز روبه زوال است در حالی که منحنی انقلاب اسلامی ایران روبه بالا است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی، سرنگونی جنگنده اسرایل در سوریه را بیانگر انفعال جبهه دشمن دانست که امروز مغلوب جبهه مقاومت هستند.

وی تاکید کرد: امریکایی‌ها 39 سال قبل می خواستند انقلاب را نابود کنند اما نتوانستند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ادامه شکست آمریکایی ها در سال های پس از انقلاب تا به امروز افزود: اکنون هم چین ، روسیه و اروپا از برجام حمایت می‌کنند که این هم نشان دیگری از  شکست امریکا است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی ایران را قدرت بزرگ الهی دانست و اضافه کرد: استکبار کوچکتر از آن است که بتواند این ملت را سرنگون کند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اصلی‌ترین راه حفط انسجام ملی و وحدت کشور را ایستادگی مقابل توطئه ها دانست و گفت: مسئولان باید شناخت درستی از روندهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهانی و منطقه ای که بر کشور اثر دارد داشته باشند و راهبرد دشمن را بشناسند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های کشور در منطقه‌غرب آسیا، افزود: مسئولان باید پاسخگوی مردم در زمینه سند چشم انداز کشور باشند.

وی همچنین با اشاره به بیش از 6 هزار شهید آرمیده در گلستان شهدای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان انتظار دارند بدانند در برنامه ششم توسعه وضع آب وهوا، اشتغال وخشکسالی استان چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز