خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

۹۵۵ مبلغ دینی به شهرستان‌های آذربایجان غربی اعزام شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۵۲

حجت الاسلام محمد داداش زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه فجر و ایام فاطمیه امسال، ۹۵۵ مبلغ دینی به شهرستان های آذربایجان غربی اعزام شده است.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام محمد داداش زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر و ایام فاطمیه امسال، ۹۵۵ مبلغ دینی به شهرستان های آذربایجان غربی اعزام شده است.

وی با اشاره به برنامه هایی که این مبلغان در شهرستانها و نقاط محروم استان اجرایی می کنند، تصریح کرد: مبلغان دینی در مناطق محروم استان به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه برنامه های متنوعی را اجرایی می کنند.

این مسئول ادامه داد: ۱۱۰ روحانی مستقر در استان داریم که این روحانیان نیز در زمینه اجرای برنامه‌های این ایام فعالیت قابل توجهی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری همایش علما در سه شهر استان خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه برنامه ها در ایام الله دهه فجر زیاد است،احتمالا همایش علما در دو شهر استان در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

داداش زاده همایش مداحان، همایش هیات مذهبی، برگزاری مسابقات پیامکی و تلگرامی از جمله برنامه های مهم دهه فجر در کمیته تشکل های دینی است.

وی ادامه داد: اهدای ۶هزار جلد قرآن کریم به مناطق محروم، برگزاری کارگاه های وحدت شاهرگ جهان اسلام، برگزاری محافل انس با قرآن در ۱۳ شهر آذربایجان غربی نیز در کمیته قرآنی ستاد دهه فجر به مدیریت اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

این مسئول اعلام کرد: در کمیته عشایر ستاد دهه فجر نیز شاهد برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلفی در روستاها و در بین عشایر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز