خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری عامل تیراندازی شهرک مهدیه/ مصدومیت یک نفر براثر شلیک گلوله

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در شهرک مهدیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "حسین براری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرک مهدیه بلافاصله ماموران کلانتری 25 دولت‌آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.  

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل شخصی به آنها مراجعه و اظهار داشت که شخصی به هویت معلوم با یک قبضه اسلحه شکاری پران، وی را از ناحیه هر دو پا مصدوم کرده و از محل متواری شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با انتقال مصدوم به بیمارستان تلاش در جهت دستگیری  عامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری 25 دولت آباد قرار گرفت. 

سرهنگ براری افزود: ماموران این کلانتری با استفاده از منابع خبری و کنترل رفت و آمدها؛ عامل تیراندازی را در شهرک مهدیه شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی گفت: که در این راستا متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ براری از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز